Nya Assassin's Creed är 15 timmar långt

Robot
Medlem
Nya Assassin's Creed är 15 timmar långt

Längtar, ser bara bättre ut för varje nyhet

Inaktiv

Bara jag som tycker 15h inte är så lång speltid?

Medlem

Med tanke på att 2:an kanske tog ca max 10h att göra typ allting på (däribland insamling av alla fjädrar (med hjälp av youtube ofc)) så låter 15h riktigt lovande

Medlem

Snart kommer det väl en nyhet att de tar bort 1/5 av spelet och säljer det i DLC-form som med tvåan...

Medlem

Bra i alla fall att de inte överdriver allt för mycket som vissa gör

Medlem

15 timmar? 600 kr för 15 timmar, hur kan ni tka det är mkt? med enkel räkning blir det ungefär 40kr i timmen, tkr ni inte det är lite dyrt?


signatur

Rwa?

Medlem

längtar bara så..........................................

Medlem

längtar bara så..........................................

Medlem
Skrivet av Annanaz:

15 timmar? 600 kr för 15 timmar, hur kan ni tka det är mkt? med enkel räkning blir det ungefär 40kr i timmen, tkr ni inte det är lite dyrt?

Med tanke på att de flesta spelen är 6-10 timmar långt och kostar 600kr så är 15 timmar mycket.


signatur

Mucha shaka paka

Medlem

Duger helt klart.

Medlem
Skrivet av Annanaz:

15 timmar? 600 kr för 15 timmar, hur kan ni tka det är mkt? med enkel räkning blir det ungefär 40kr i timmen, tkr ni inte det är lite dyrt?

Du får ju BF CoD för cirka 6-7 timmar. Om du har missat så har AC:B även multiplayer nu

Jag längtar


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Ish
Medlem

Tvåan va rätt bra.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Kommer la dra ner det från Steam när det kommer till PC, vilket borde ligga på 60 USD om det släpps med någon slags deluxe edition, vilket blir ca 450 spänn. 15 timmar för det priset är jag mycket nöjd med.

Kommer la dra ner det från Steam när det kommer till PC, vilket borde ligga på 60 USD om det släpps med någon slags deluxe edition, vilket blir ca 450 spänn. 15 timmar för det priset är jag mycket nöjd med.

Medlem

dom sa det skulle ta x antal timmar för 2an också, vissa tyckte det var kort. men fan jag satt bra tag och hadde så jävla skoj i det spelet, och nu visst 15 timmar låter kort men me allt man kan göra så blir det nog bra mycket fler timmar. PLUS++!!! multiplayer är nog det dom lägger ner mer tid på, nog därför det är kortare singleplayer.

Medlem

15 h för FZ innebär 30 timmar för mig. Härligt.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

1
Skriv svar