Nya Star Trek filmen!

Medlem
Nya Star Trek filmen!

Jag har precis sett denna trailern,och eftersom jag är ett tvättäkta SciFi fan tror jag att den kommer att bli jäkla bra:up: Vad tror ni?

http://www.startrekmovie.com/

Medlem

ahh! den ser ju faktist ut att bli bra!

jag var väldligt tveksam för den först, men hmm, ser faktist bra ut:)

ST:TNG <3
ST:Voyager <3


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

oooh, ja det där såg ju riktigt lovande ut

annars är jag inget fan av de tidigare star trek-filmerna, de känns överlag mer som ett långt avsnitt av respektive serie...


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Jag håller med er båda.Denna kanske t.o.m. blir den bästa av alla Star Trek filmerna.Skall bli kul att se hur Spook och c.o. såg ut som unga.:D

Medlem

Kul att han som spelar Sylar i Heroes ska spela Spock.
Den förre skådespelaren (Leonard Nimoy) ska visst också vara med på ett hörn

Medlem

star trek var som allra bäst i the next generation. det är det äkta star trek för mig.. helt sjukt bra.

Medlem

Picard e kung!

Inaktiv

Verkar som de har gjort ett riktigt bra arbete med effekterna.
A must see.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Senaste trailern ser riktigt lovaden ut.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Resistance is futile.

Medlem

Om trailern är någon indikation på hur filmen kommer att vara så tror jag den blir riktigt dålig. Jag får inte direkt någon känsla av Star Trek när jag ser den. Istället ser det ut som en helt vanlig sci-fi med alldeles för stor betoning på action.

Medlem

Hoppas den blir bra.

Medlem
Skrivet av Fairfax:

Om trailern är någon indikation på hur filmen kommer att vara så tror jag den blir riktigt dålig. Jag får inte direkt någon känsla av Star Trek när jag ser den. Istället ser det ut som en helt vanlig sci-fi med alldeles för stor betoning på action.

Senaste trailern var en trailer för alla icke trekkies. För att locka dom till filmen.

Många trekkies har blivit sura för att det känns som om historien är omkastad.. Det de inte insett är att det är en reboot. Som Batman Begins. Börja om från början för att berätta handlingen igen.. Kan bli bra.. Hoppas det iaf..

Medlem

Ser helt ok ut. Castingen är väl inget att hurra för kanske, men det verkar bli bra ändå.
Sen att det är Bad Robot som gör den är inte fel heller. Gillar J.J Abrams filmer/serier över lag. Hatade iof Lost men älskade Cloverfield.

Medlem

Tyckte inte heller den såg så bra ut. Castingen ser värdelös ut. Men kanske blir bra.

Medlem

knepigt castad kirk. Han ser mest ut som ett kukhuvud.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

knepigt castning säger ni? då ska vi inte tala om Shinzon(Tom Hardy) i Nemesis, nog för att han gjorde rollen ganska bra men han var inte ens det minsta lik Patrick Steward:P


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Inaktiv

Det första jag tänkte när jag sett trailern var "Varför är Sylar med i Star Trek?"

Inaktiv

Skådisarna såg lite väl fjantiga ut i sina försök att lika orginalserien.

Vill hellre se en ny Star Trek serie, vilket borde komma snart tycker man, det var ju ett tag sen nu Star Trek Enterprise gjordes i 4 säsonger och sen slutade.

Medlem

Den blir bra, men något annorlunda mot det gamla hederliga Star Trek; de vill ha en upphottad version av galaxen...

Medlem
Skrivet av Kokosboll:

Vill hellre se en ny Star Trek serie, vilket borde komma snart tycker man, det var ju ett tag sen nu Star Trek Enterprise gjordes i 4 säsonger och sen slutade.

enligt Paramount så ska det inte komma några mer Star Trek serier på grund av att dom under senare år har bara gått utför både kvalitetsmässigt och publikmässigt. Men vem vet, om filmen lyckas kanske dom ändrar sin inställning?:)


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Aldrig gillat Star Trek!

Medlem

o vi behövde veta det för att?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Inaktiv
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Kokosboll:

Vill hellre se en ny Star Trek serie, vilket borde komma snart tycker man, det var ju ett tag sen nu Star Trek Enterprise gjordes i 4 säsonger och sen slutade.

enligt Paramount så ska det inte komma några mer Star Trek serier på grund av att dom under senare år har bara gått utför både kvalitetsmässigt och publikmässigt. Men vem vet, om filmen lyckas kanske dom ändrar sin inställning?:)

Kanske Star Trek tappat publikmässigt,
men Star Trek Enterprise var verkligen en kvalitetsserie,med både skådespelare och handling.

Svt sänder ju inte längre nåt Star Trek, så man är ju glad att TV 4 Sci Fi finns, dom lär köra det mesta som finns i Trek väg

Medlem

fast serien manusförfattare fick ju story torka klantiga skript tyvärr men det hade ok skådisar och snyggt gjort


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Kokosboll:

Vill hellre se en ny Star Trek serie, vilket borde komma snart tycker man, det var ju ett tag sen nu Star Trek Enterprise gjordes i 4 säsonger och sen slutade.

enligt Paramount så ska det inte komma några mer Star Trek serier på grund av att dom under senare år har bara gått utför både kvalitetsmässigt och publikmässigt. Men vem vet, om filmen lyckas kanske dom ändrar sin inställning?:)

Kanske Star Trek tappat publikmässigt,
men Star Trek Enterprise var verkligen en kvalitetsserie,med både skådespelare och handling.

Svt sänder ju inte längre nåt Star Trek, så man är ju glad att TV 4 Sci Fi finns, dom lär köra det mesta som finns i Trek väg

ja, själv har jag inte sett Star Trek Enterprise och jag har inte heller TV4 Sci Fi, men jag skulle gärna se de serien:up:


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Kokosboll:

Vill hellre se en ny Star Trek serie, vilket borde komma snart tycker man, det var ju ett tag sen nu Star Trek Enterprise gjordes i 4 säsonger och sen slutade.

enligt Paramount så ska det inte komma några mer Star Trek serier på grund av att dom under senare år har bara gått utför både kvalitetsmässigt och publikmässigt. Men vem vet, om filmen lyckas kanske dom ändrar sin inställning?:)

Kanske Star Trek tappat publikmässigt,
men Star Trek Enterprise var verkligen en kvalitetsserie,med både skådespelare och handling.

Svt sänder ju inte längre nåt Star Trek, så man är ju glad att TV 4 Sci Fi finns, dom lär köra det mesta som finns i Trek väg

ja, själv har jag inte sett Star Trek Enterprise och jag har inte heller TV4 Sci Fi, men jag skulle gärna se de serien:up:

Star Trek Enterprise är enligt mig helt kass dom 2 första säsongerna,men säsong 3 och 4 är grymt mycket bättre.Så om du kollar igenom hela serien,kom ihåg att den blir mycket bättre efter halva serien.

Medlem

haha


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Kokosboll:
Skrivet av Thumba:
Skrivet av Kokosboll:

Vill hellre se en ny Star Trek serie, vilket borde komma snart tycker man, det var ju ett tag sen nu Star Trek Enterprise gjordes i 4 säsonger och sen slutade.

enligt Paramount så ska det inte komma några mer Star Trek serier på grund av att dom under senare år har bara gått utför både kvalitetsmässigt och publikmässigt. Men vem vet, om filmen lyckas kanske dom ändrar sin inställning?:)

Kanske Star Trek tappat publikmässigt,
men Star Trek Enterprise var verkligen en kvalitetsserie,med både skådespelare och handling.

Svt sänder ju inte längre nåt Star Trek, så man är ju glad att TV 4 Sci Fi finns, dom lär köra det mesta som finns i Trek väg

Håller med. Första säsongen och en del av andra var väll inte mycket att hänga i granen, men resten var verkligen kanon!


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Å jag som knappt har sett 5min av den serien, kanske får ta och fixa det hela.


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar