Trailer från Alien vs Predator

Robot
Medlem
Trailer från Alien vs Predator

Najss,,Men AvP skall betraktas i Marinens ögon ( Man älskar ju dem bruna kallingarna, gåshuden och skräcken i ens stående hår)

Medlem

Mmm! Ett spel jag verkligen ser fram emot!


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

Yeah, ser fram emot detta, ettan och tvåan var riktigt roliga

Medlem

Kan bara hålle med ovanstående inlägg, tror det kommer bli ett grymt lir...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Vill ha nu.


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Medlem

2010 blir årens år

Medlem

awesome hoppas man kan spela som marines o aliens ocksa som i dem gamla liren

Medlem
Skrivet av ace84:

awesome hoppas man kan spela som marines o aliens ocksa som i dem gamla liren

Det är tänkt att det ska vara så iaf

Medlem

fan jag vill ha den nu!!!!!!!

Medlem
Inaktiv

Jag har saknat AvP2 multiplayer, så skönt med 3 faktioner som strider mot varandra + alla små panikskratt man fick när man hörde blipet på radarn som marine, rent visuellt att dömma så är spelet fantastiskt (det lilla vi fått se) och spel stilen verkar vara den samma, kliar i fingrarna redan. TACK sega och rebellion!
skönt att spelen inte är lika dåliga som filmerna!!

Medlem

Fy fan vad ballt!

Mörka kvällar, nerdragna persienner, valfritt tilltugg och AvP3 i snurran. Kommer bli sååå bra!

Medlem

Efter att ha sett denna film och MP-delen (om än i tidigt stadie) från E3, så blir jag lite besviken.
Rörelserna, stilen på miljön och grafikmässigt ser det inte bra ut för att vara 2009.
Jag kommer både förboka och köpa spelet när det väl kommer, men just nu ser det inte ut som en värdig uppföljare till AvP & AvP 2 i mina ögon sett.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

En fråga bara. På slutet står det, HUNTER, SURVIVOR, PRAY!
Vet att predators är hunters, men är det vi eller aliens som är kanonmaten?


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Ska bli ett köp tillsammans med Aliens: Colonial Marines


signatur

Game long and prosper

Medlem

Snygg särskrivning av "Battle Lines" (mig veterligen ett ord).

Ser för övrigt riktigt lovande ut. Har de bara ett uns av paniken från det första spelet är det bra nog för mig.


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Inaktiv

Aliens i djungel, nja...

Medlem

Gameplayvideona blev jag jävligt avtänd av och varför alla denna fokus på Predator-delen?

Medlem

När det är spel som är uppdelade i olika raser eller dylikt så brukar väl spelutvecklarna fokusera på att presentera en ras i taget. I SC2 så var det ju Toss först, sen en stor marine presentation och sen en Zerg sist. I DoW2 så var det MArines och orks först, sen Eldar och till sists en stor grej med Nids. Det blir väl enklare att få folk att komma ihåg titeln tills release om man ger en del av spelet lite då och då


signatur

Videomupp

Medlem

Använder dom fortfarande Lithtech-motorn eller vad är det frågan om? Ibland ser det helt fantastiskt ut, ibland undrar man om dom märkt att vi är en bit in på tvåtusentalet nu.

Men jag ser fram emot detta, marine-kampanjen med pipande rörelsedetektor lär bli en riktig höjdare om manuset håller samma kvalité som i tvåan. "COOOOOOOOOONTAAAAAAAAAAAACT!!!!!!"


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem
Skrivet av Namron:

Aliens i djungel, nja...

AvP 2-filmen = Aliens i tallskogen.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Aliens colonial marines verkar mer intressant efter gameplay filmen.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem

Nu är ja lite förvirrad.

Är detta Colonial Marines eller är det AVP?


signatur

FUBAR

Medlem

Blir kanske lika kul (eller bättre?) som att spela infected i left 4 dead?


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar