Oblivion <3

Inaktiv
Oblivion <3

Spelar fortfarande oblivion, som jag gjort sen 2006. Älskar det fortfarande lika mycket
Visst klarat ut alla quests (tror jag :s) men kan fortfarande jaga och nörda mig lite med rollspeleri Så det gör inget!
För er som är intresserade rekommenderar jag let's play oblivion av gix på youtube. Han är inspirerande när han spelar, eftersom han verkligen tänker över allting. han spelar smart helt enkelt ^^

#blogg


signatur

I got it from my mama!

Medlem
Oblivion <3

Måste ge det en chans, älskade Morrowind

Inaktiv

Ofta du inte spelat än?


signatur

I got it from my mama!

Medlem

Haha nä! Var upptagen med andra spel när det släpptes, och sen har det liksom inte blivit av

Medlem

De enda sakerna jag gör när jag startar upp Oblivion igen är att gå med i Dark Brotherhood samt Thieves Guild och gör deras uppdrag. De är helt enkelt de enda uppdragen som är roliga i TES 4 efter att man har spelat igenom spelet en gång..

Medlem

härligt vilken lvl är du i då? jag är i 29 med min mage


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

OOO är ju ett måste.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Jag är lite olika, högsta är 74 men inte spelat på evigheter där. Samt att de blir tråkigt vid den leveln xD
Just nu spelar jag en assassin på 16.


signatur

I got it from my mama!

Medlem

Ok, jag skulle aldrig gått in på din blog... har liksom nyligen börjat spela Oblivion igen (med en gammal karaktär) och därför gillade jag titeln på din post. Men efter att ha tittat på några avsnitt av din kompis Gix så var jag bara tvungen att börja på en ny karaktär.
Jag spelade på det sättet i Daggerfall och Morrowind men tappat mig själv lite med tiden; men nu jävlar.
Vet inte vem som inspirerade mig mest, du eller han.

Medlem

Roligaste var att jaga ogres med pil och båge.
dock tråkigt att man inte fick mycket skada på en träff i huvudet och dåligt skada i benet.

Medlem

oj 74 var en hög lvl x)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem

Instämmer till fullo. Oblivion är helt underbart.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Tack för påpekandet av Gix, skitskön Let's play! Om jag inte drunknade i spel just nu så skulle jag installera Oblivion, nu har det hamnat på min "att spela" lista.

Har försökt att spela det från start till finish 5 gånger men givit upp, det är inte så engagerande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

AW8
Medlem

@Boomer:
Det har du rätt i - utan Oscuro's Oblivion Overhaul är Oblivion som en skadeskjuten kråka med rabies.


signatur

PC gamer 'til I die.

Medlem

har svårt för det här spelet, men vet att många avgudar det.
skulle jättegärna villja gilla det men, smaken e som baken!


signatur

Google is your friend!!!

Medlem

Samma här. Har verkligen försökt att gilla det, men det går helt enkelt inte.

1
Skriv svar