Final Fantasy VII till PSN idag

Robot
Medlem
Final Fantasy VII till PSN idag

Castlevania...har fler titlar än final fantasy....som jag har fått det till, final fantasy tror jag har flest nu på tanke alla konsoler de släpper på.....men ja...grattis till PLaystation 3 ägare, de får ladda ner ett jävligt bra spel nu


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem

Nu ska de bara släppa åttan och nian också, sen är jag nöjd.

Medlem
Medlem

Sedärja, funderade just på om jag skulle försöka köpa det manuellt i affär, men nu behövs ju inte det. Sist jag lira det så var det ganska trist dock, absolut inte bäst i FF-serien som många hävdar


signatur
Medlem

Äntligen. Köp, köp, köp!


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Nice, då slipper man hålla på och greja med amerikanska PSN.

Inaktiv

Eller emulator (jag har köpt playstation och ff7 en gång i tiden).

Medlem

Wow, detta är verkligen en positiv överraskning då utbudet av PSOne Classics på euro PSN är katastrofalt dåligt. Finns så många titlar som släpps på US PSN men som vi inte har fast det är år senare. Suikoden och Castlevania: Symphony of the Night, till exempel.

Medlem

Helt jävla underbart, överlycklig. Ger dem mig IX nu också så blir glädjen total.


signatur

Jaha.

Medlem

Jag tror faktiskt att jag ska köpa det här. Har alltid velat testa Spelet.


signatur

Rawr

Medlem

Solklart köp!
Scee, se nu ffs till att släppa sotn och suikoden också!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

är ju annars rätt enkelt att köpa spel från PSN-USA allt som behövs är ett singstar


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem
Skrivet av Twilightleet:

är ju annars rätt enkelt att köpa spel från PSN-USA allt som behövs är ett singstar

Behöver inte ens det, bara en address i USA Köpte FFVII igår, och SotN när jag köpte PS3:an. Fungerar kalas Fundrar på Suikoden också, bara dom släpper 2:an också så man kan fortsätta

Medlem

trodde ens kontokort var tvungen att ha en address också i usa, men om så inte är fallet är det ju ännu enklare...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

om dom nu bara kunde släppa ff tactics som dom gjort i japan...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem
Skrivet av Crawller:

Jag tror faktiskt att jag ska köpa det här. Har alltid velat testa Spelet.

Det tycker jag verkligen du skall göra. Men snälla, se förbli grafiken. Ha inga negativa åsikter om att gubbarna är fyrkantiga. Det såg förjävligt ut redan år 1997 men på ett bra sätt. Designen på karaktärerna är så extremt jävla skön och skulle bara förstörts om den skulle vart bättre. Detta gäller enbart när man springer runt i världen och inte i tex strider.
Luta dig tillbaks, sjunk in i storyn och njut av musiken!

Medlem
Skrivet av Divion:
Skrivet av Crawller:

Jag tror faktiskt att jag ska köpa det här. Har alltid velat testa Spelet.

Det tycker jag verkligen du skall göra. Men snälla, se förbli grafiken. Ha inga negativa åsikter om att gubbarna är fyrkantiga. Det såg förjävligt ut redan år 1997 men på ett bra sätt. Designen på karaktärerna är så extremt jävla skön och skulle bara förstörts om den skulle vart bättre. Detta gäller enbart när man springer runt i världen och inte i tex strider.
Luta dig tillbaks, sjunk in i storyn och njut av musiken!

Kunde inte sagt det bättre själv.

FFVII är det mitt absoluta favoritspel, alla kategorier.
Anledningen är till störst del Storyn och Musiken.

Storyn är den djupaste och mest välskrivna jag någonsin varit med om, och det är en ren fröjd att uppleva den. Även för tionde genomspelningen.

Musiken är även den HELT FENOMENAL
När jag nu är inne på det kan jag även passa på att visa upp ett pianostycke som jag spelat in.

Tifa's Theme

Medlem

När på dygnet släpps det då, ser inget på psn än,
och skulle inte Wolfenstein 3d skäppas idag på psn, stod ju på FZ att wolfenstein 3d släpps på onsdag på xbla och dagen efter på psn, har inte sett det heller på psn ännu.

Inaktiv
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av Divion:
Skrivet av Crawller:

Jag tror faktiskt att jag ska köpa det här. Har alltid velat testa Spelet.

Det tycker jag verkligen du skall göra. Men snälla, se förbli grafiken. Ha inga negativa åsikter om att gubbarna är fyrkantiga. Det såg förjävligt ut redan år 1997 men på ett bra sätt. Designen på karaktärerna är så extremt jävla skön och skulle bara förstörts om den skulle vart bättre. Detta gäller enbart när man springer runt i världen och inte i tex strider.
Luta dig tillbaks, sjunk in i storyn och njut av musiken!

Kunde inte sagt det bättre själv.

FFVII är det mitt absoluta favoritspel, alla kategorier.
Anledningen är till störst del Storyn och Musiken.

Storyn är den djupaste och mest välskrivna jag någonsin varit med om, och det är en ren fröjd att uppleva den. Även för tionde genomspelningen.

Musiken är även den HELT FENOMENAL
När jag nu är inne på det kan jag även passa på att visa upp ett pianostycke som jag spelat in.

Tifa's Theme

FFVII är riktigt bra men rekommenderar att du provar FFVI och Xenogears om du inte spelat de ännu.

Frågan är när detta nu släpps, har kollat PSN och inget ännu. Hoppas det inte blir ett "april april" från Sony senare eller något..


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Kollade psn nu, och nu finns Final Fantasy på psn
90 kronor kostar det.

Inaktiv
Skrivet av Hizzi:

Kollade psn nu, och nu finns Final Fantasy på psn
90 kronor kostar det.

Tack för tipset, tankar det nu.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av Twilightleet:

trodde ens kontokort var tvungen att ha en address också i usa, men om så inte är fallet är det ju ännu enklare...

Har du visa så ska det gå utan problem. Har du, som jag, Mastercard så är det kört. Då krävs det en giltig adress i usa.
Detta för att du inte kan ändra vilket land kortet är kopplat till när du lägger till det som betalningsmedel.

Hur går man tillväga om man ska handla på us store via singstar?
Please, enlighten me!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Nu VET jag att jag kommer skaffa en ps3, hehehe!

Medlem
Medlem

Usch va gött säger ja bara

1
Skriv svar