Svart Wii och röd DSi till Japan

Robot
Medlem
Svart Wii och röd DSi till Japan

Den var ju snygg, men skeppet för Nintendo har redan seglat iväg, för min del iaf...

Medlem

Ja kom tillbaka med flaggskeppet!


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

härma ps3 nu ?

Medlem

Jag luktar PS3.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Vadå härma PS3? Den första Wii:n som visades var faktiskt svart! Det var på E3 och då hette den Revolution fortfarande.

Då trodde man att konsolen skule förbli svart, men så gjorde de om till vit istället. Synd tycker jag, jag hade velat ha en svart. Skulle nog kunna sälja min vita till förmån för denna, men äsch en sån förlust.

Medlem

Ja, PS3 har köpt färgen svart.

Medlem

Trodde först det var en PS3 när jag kollade lite snabbt.
Och ärligt, den liknar PS3 väldigt mcyket. :\
Att en färg kan förändra hela spelkonsollen...


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag är inte intresserad av en svart Wii. Ge mig den röda som visades på E3 2005!

Medlem

Varför inte bara köpa ett nytt skinn till din vita wii? .. Runt 500kr så har du fått ett svart skal.. Lite billigare än att köpa en helt ny maskin.. Men så är ju Nintendo också kända för att mjölka pengar ur sina kunder.. Jag har då sålt min wii iaf och kommer aldrig mer att stödja Nintendo och deras barnmaskiner.


signatur
Medlem

Snyggt!


signatur

Rawr

Medlem

Snyggt med svart, men jag nöjer mig med vit. Den fungerar ju lika bra som svarta iaf

Medlem

Jo den tar ju upp en åttondels plats, har stort jävla blått ljus tvärs över fronten och saknar räfflor och PS3 logga. Men jo, det är ju sådär PS2:an/PS3:an ser ut idag?

För övrigt så släpptes gamecube som svart också, ska vi jämföra utseendena igen?

XBOX360 ELITE!!! För jag menar gröna vibben påminner ju om PS3.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Inaktiv

Herregud. Vem bryr sig egentligen om vad det är för färg?

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Varför inte bara köpa ett nytt skinn till din vita wii? .. Runt 500kr så har du fått ett svart skal.. Lite billigare än att köpa en helt ny maskin.. Men så är ju Nintendo också kända för att mjölka pengar ur sina kunder.. Jag har då sålt min wii iaf och kommer aldrig mer att stödja Nintendo och deras barnmaskiner.

Okej! Coolt....

Medlem
Skrivet av showerguy:

Herregud. Vem bryr sig egentligen om vad det är för färg?

Sant. det är ju sällan man stirrar speciellt länge på den.

Så fort Natal och Sonys grejjamoj kommer ut ser det nog rätt mörkt ut för Wii. Bara hoppas Nintendo speedar upp efterföljaren.

1
Skriv svar