kyrkans helga fight

Medlem
kyrkans helga fight

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

IN b4 "Dom är inte kristna, dom är ju muslimer ser ni väl!" och "Dom är inte RIKTIGA kristna, det vet jag!"


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

IN b4 "Islam är våldsamt, bara att kolla på det här!"


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

In b4 "Klart de slåss, de är ju invandrare. Bara de som gör sånt."

Medlem

Så är muslimska invandrare, vill bara slåss och vara våldsamma, kolla själv för bara dom som gör sånt. Och jag tror inte dom är kristna, och om dom är, så är det inte riktiga kristna, för det vet jag!

Medlem
Skrivet av Phyrex:

Så är muslimska invandrare, vill bara slåss och vara våldsamma, kolla själv för bara dom som gör sånt. Och jag tror inte dom är kristna, och om dom är, så är det inte riktiga kristna, för det vet jag!

Touché!

Inaktiv

Enligt Kristus himself hade det inte gjort ett dugg om så hela världen stod på den platsen.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

var kom muslimpratet ifrån, ganska långsökt. det enda som kan skapa en muslim-diskussion av den här tråden är ovanstående personers paranoia över att någon ska anklaga muslimer för vad några knäppskallar, i knäppskallelandet nr 1, håller på med...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

människor är så roliga hihi

Medlem

Då väntar jag på att ni skall skrika lite om politiker när vi ändå håller på, eftersom vi ska köra med förutfattade meningar här.
http://blogg.svd.se/ledarbloggen?id=10263


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Då väntar jag på att ni skall skrika lite om politiker när vi ändå håller på, eftersom vi ska köra med förutfattade meningar här.
http://blogg.svd.se/ledarbloggen?id=10263

haha den är jävla rolig.

Medlem

vad betyder in b4?

sen undrar jag också varför ni ens nämner att dem är muslimer? bara för dem är svarthåriga och ser ut som araber? tror ni dem första kristna var blekvita med blont hår eller

mer on topic, najs fight, skulle viljat se lite mer teknik bara, kanske ett par armbars och roundhouse kicks

Medlem

Dessa filmer idiotförklarar all sorts dogmatik enligt mig.

Och ghoül, muslimkommentarerna är på skämt och vill troligen anspela på islams rykte som våldsam religion.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av ghoül:

vad betyder in b4?

sen undrar jag också varför ni ens nämner att dem är muslimer? bara för dem är svarthåriga och ser ut som araber? tror ni dem första kristna var blekvita med blont hår eller

Citat:

An abbreviation used on messageboards like /b/ in anticipation of a certain image, event, or meme occuring.

In b4 Togepi" = I am sure that any second now, a picture of Togepi will be posted to this thread.

http://www.urbandictionary.com/define.php?term=in%20b4

Då kanske du förstår inläggen lite bättre?

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Dessa filmer idiotförklarar all sorts dogmatik enligt mig.

Och ghoül, muslimkommentarerna är på skämt och vill troligen anspela på islams rykte som våldsam religion.

Så du jämför detta klipp med t.e.x. stening av våldtagen trettonåring,som var ett islamiskt straff.Eller varför inte nämna Darfur som muslimska rebeller våldtar och mördar oskyldiga.Visst är dessa personerna på filmen idioter,men dom mördar inte varandra.

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av HinduTimes:

Dessa filmer idiotförklarar all sorts dogmatik enligt mig.

Och ghoül, muslimkommentarerna är på skämt och vill troligen anspela på islams rykte som våldsam religion.

Så du jämför detta klipp med t.e.x. stening av våldtagen trettonåring,som var ett islamiskt straff.Eller varför inte nämna Darfur som muslimska rebeller våldtar och mördar oskyldiga.Visst är dessa personerna på filmen idioter,men dom mördar inte varandra.

Grattis, du lyckades med århundradets misstolkning.
Bra jobbat HollowMan, ett plus i kanten!

Angående alla "in b4" så var dom inte menade som något seriöst alls, trodde vi var överydliga nog men, aja.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av HinduTimes:

Dessa filmer idiotförklarar all sorts dogmatik enligt mig.

Och ghoül, muslimkommentarerna är på skämt och vill troligen anspela på islams rykte som våldsam religion.

Så du jämför detta klipp med t.e.x. stening av våldtagen trettonåring,som var ett islamiskt straff.Eller varför inte nämna Darfur som muslimska rebeller våldtar och mördar oskyldiga.Visst är dessa personerna på filmen idioter,men dom mördar inte varandra.

Grattis, du lyckades med århundradets misstolkning.
Bra jobbat HollowMan, ett plus i kanten!

Angående alla "in b4" så var dom inte menade som något seriöst alls, trodde vi var överydliga nog men, aja.

Jasså? kan du förklara vad jag misstolkat,jag är ju inte lika smart som dig.

Medlem
Skrivet av båtsman:

In b4 "Klart de slåss, de är ju invandrare. Bara de som gör sånt."

Ok så du menar att alla invandrare slåss håller inte alls med:evil:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:

Ok så du menar att alla invandrare slåss håller inte alls med:evil:

Jag hoppas du skämtar?

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av MilleX:

Ok så du menar att alla invandrare slåss håller inte alls med:evil:

Jag hoppas du skämtar?

Nej.Men jag hoppas du skämtar


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Greger:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av HinduTimes:

Dessa filmer idiotförklarar all sorts dogmatik enligt mig.

Och ghoül, muslimkommentarerna är på skämt och vill troligen anspela på islams rykte som våldsam religion.

Så du jämför detta klipp med t.e.x. stening av våldtagen trettonåring,som var ett islamiskt straff.Eller varför inte nämna Darfur som muslimska rebeller våldtar och mördar oskyldiga.Visst är dessa personerna på filmen idioter,men dom mördar inte varandra.

Grattis, du lyckades med århundradets misstolkning.
Bra jobbat HollowMan, ett plus i kanten!

Angående alla "in b4" så var dom inte menade som något seriöst alls, trodde vi var överydliga nog men, aja.

Jasså? kan du förklara vad jag misstolkat,jag är ju inte lika smart som dig.

Uppenbarligen inte.

Hur tolkade du mitt inlägg egentligen? Jag förstod inte ditt svar överhuvudtaget.

Och MilleX, det var precis det han gjorde.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av MilleX:

Nej.Men jag hoppas du skämtar

Undgick det dig att det står "in b4" innan texten? Undgick det dig att det står inom citationstecken? Undgick det dig att det postades tre snarlika meddelanden direkt efter varandra? Undgick det dig förklaringarna som kommit i senare inlägg?

EDIT: För den som fortfarande inte förstår: Det var inte seriöst. Det var ett skämt. Vi drev med olika föreställningar folk har.

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av MilleX:

Nej.Men jag hoppas du skämtar

Undgick det dig att det står "in b4" innan texten? Undgick det dig att det står inom citationstecken? Undgick det dig att det postades tre snarlika meddelanden direkt efter varandra? Undgick det dig förklaringarna som kommit i senare inlägg?

EDIT: För den som fortfarande inte förstår: Det var inte seriöst. Det var ett skämt. Vi drev med olika föreställningar folk har.

Vilka är dessa föreställningar ni menar?

Medlem
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av Greger:
Skrivet av HollowMan:
Skrivet av HinduTimes:

Dessa filmer idiotförklarar all sorts dogmatik enligt mig.

Och ghoül, muslimkommentarerna är på skämt och vill troligen anspela på islams rykte som våldsam religion.

Så du jämför detta klipp med t.e.x. stening av våldtagen trettonåring,som var ett islamiskt straff.Eller varför inte nämna Darfur som muslimska rebeller våldtar och mördar oskyldiga.Visst är dessa personerna på filmen idioter,men dom mördar inte varandra.

Grattis, du lyckades med århundradets misstolkning.
Bra jobbat HollowMan, ett plus i kanten!

Angående alla "in b4" så var dom inte menade som något seriöst alls, trodde vi var överydliga nog men, aja.

Jasså? kan du förklara vad jag misstolkat,jag är ju inte lika smart som dig.

Uppenbarligen inte.

Hur tolkade du mitt inlägg egentligen? Jag förstod inte ditt svar överhuvudtaget.

Och MilleX, det var precis det han gjorde.

Du är nog inte speciellt vidare smart du heller.

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Vilka är dessa föreställningar ni menar?

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=59575&page=1#post_764833

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=59575&page=1#post_764839

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=59575&page=1#post_764843

Medlem
Skrivet av HollowMan:

Jasså? kan du förklara vad jag misstolkat,jag är ju inte lika smart som dig.

Jag drev med dom flestas syn på Islam är att det är en religion som förespråker våld.
Det är alltså något jag skämtar om.
Jag är ironisk.
Så med andra ord ; Jag DRIVER med dom få som tycker att Islam bara förespråkar våld.

Skrivet av MilleX:

Ok så du menar att alla invandrare slåss håller inte alls med:evil:

Även där så var båtsman som mig, oseriös och drev gäck med dom som faktiskt tycker sådär.

Så, vi var inte seriösa, synd att våran förmodade övertydlighet inte var övertydlig nog.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Nej jag är rätt dum som ens svarar på det där inlägget.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av HollowMan:

Vilka är dessa föreställningar ni menar?

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=59575&page=1#post_764833

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=59575&page=1#post_764839

http://www.fz.se/forum/thread.php?id=59575&page=1#post_764843

suck...jag frågade vilka föreställningar folk har enligt er,eftersom endast ni verkar veta vad som är rätt och fel...fast det e ju klart att ni "experter" vet bäst,även om det endast är ni själva som tycker så.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Nej jag är rätt dum som ens svarar på det där inlägget.

Lika bra att du går och lägger dig kanske?

Skriv svar