Kojima ser över nytt Castlevania

Medlem
Kojima ser över nytt Castlevania

Ser tufft ut

Men jag är lite orolig över musiken nu, undrar om Michiru Yamane kommer göra musiken och om Koji Igarashi har något finger med nu.

Medlem

Jag tänkte direkt God of War när jag såg de första bilderna på det som såg ut att vara "ingame". Men, det behöver ju i och för sig inte betyda något negativt. Jag tror på det här, men det känns som spelet kommer sakna något som det kan kalla sitt eget.

Medlem

varför ska alla pstitlar komma till 360 för.... ms köper fan upp alla spel snart!!! riktigt dålig stil...då kan lika gärna alla spel släppas till allt

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

varför ska alla pstitlar komma till 360 för.... ms köper fan upp alla spel snart!!! riktigt dålig stil...då kan lika gärna alla spel släppas till allt

Spelen når en bredare publik, och det är dåligt hur då?
Känner du dig mindre unik, eller vad är problemet?

Spelet ser jävligt bra ut förövrigt.

MFZ
Medlem

ser ut som en blandning mellan senaste devil may cry och god of war.


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Castlevania har sin egen stil...precis som GoW. Samma med Bayonetta, dom liknar varandra på många sätt men är också olika på många sätt skulle jag tippa på...Alla tre är givna köp för min del....Har alltid älskat Castlevania, GoW och Bayonetta ska bli väldigt spännande ^^

Inaktiv

Sjukt nice :D. Bra nyheter FZ!

Medlem

Schysst att Kojima som vanligt satsar starkt på röstskådespelet! Spelet ser kanon ut just nu och det är välkommet in i 3D-världen på allvar


signatur
1
Skriv svar