Sjukaste som hänt dig i ett spel

Medlem
Sjukaste som hänt dig i ett spel

Tänkte bara fråga folk om sjuka saker som hänt / gjorts i ett spel.

Hoppas få höra lite "udda" saker!

För mig är det nog på BF2 när jag som sniper sköt en kille som hoppade i skrevet och det såg ut som att personen tog sig för skrevet med båda händerna och face-plantade sedan.


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Inaktiv

Reflex hs'ade på aztec, blev en 180 och sköt iväg ett skot och det blev hs. Han var på bombplats A och jag vid bro :>

Medlem

Ibland så krånglar internet när man minst önskar det...

...Men det positiva var att han satt kvar när anslutningen kom tillbaka, så jag fick mitt headshot tillslut

Medlem

Har inte gjort så mycket själv men har bevittnat, bla. enligt mig världens bästa cs spelare MAFIA trance satte 4st med ett AWP skott i cs.

Inaktiv

Day of Defeath: Sjukt vet jag inte men jag lurade runt hörnet och hörde motståndarna komma i en trång passage, jag strafade fram och la av ett singelskott som gick genom 7 personer lol. En gång var det 5 eller 6 men det har bara hänt en gång vardera.

Day of Defeath: När någon träffas så är det som i CS eller HL att kroppen finns kvar liggandes någonstans. Jag satt nära en fiende och en annan i mitt lag använde en granatkastare bakom mig. Den träffade fienden framför, en direct hit, och kroppen var totalt spårlöst försvunnen. Har jag bara sett en gång under alla år.

Runescape: Lite sjukare var när en ny quest släppts och över 1000 spelare (gissar det eftersom de servrarna tar 2000 spelare vardera och denna var full) stod i ett rum och försökte plocka upp ett quest item från golvet, vilket alltså inte gick eftersom en spelare hade byggt en kanon på saken man skulle ha. Ahahaha.

Runescape: Minns en gång när jag gick mellan byarna i RPG och en snubbe var ordentligt arg och hotade med anmälan, eftersom han blev attackerad. Just that att han visste inte att det var en npc/bot som attackerade lol.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Kan ju vara kul om i nämner i VILKET spel
Pilskin, vad är det för spel? Najs SS


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Quake (1): Quad Damage märket hoppar mot mig för att sedan slå ihjäl mig O_o
trodde ett tag att jag bara drömt det hela för ingen annan trodde på mig, men så upptäckte jag på internet några andra människor som varit med om liknande saker.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

Quake (1): Quad Damage märket hoppar mot mig för att sedan slå ihjäl mig O_o
trodde ett tag att jag bara drömt det hela för ingen annan trodde på mig, men så upptäckte jag på internet några andra människor som varit med om liknande saker.

Säker på att det inte var custom-skin? ;p


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Låter som custom-skin

Medlem

Public servers har så dålig koll på custom skins att det är enkelt att se ut som precis vad som helst ^^

Alltid kul då man ser healthpacks pummla folk


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

sen var det en annan gång på BF2 när jag tog en kille med ett smoke grenade kast i huvudet


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

nope, inget custom-skin.

1) var ett icke modiferat Quake
2) lirade Singleplayer
3) det var ett monster (Fiend*) som attackerade mig (både enligt ljud och rörelser), inte en annan spelare (sköts inte ihjäl utan "höggs" ihjäl)

Jag minns fortfarande vilken bana och vart på banan det skedde, jag stod helt still och bara tog emot skadan för jag vart så chockad av en Quad Damage rörde på sig och sedan började "hugga" mig)

http://images4.wikia.nocookie.net/quake/images/thumb/7/72/Fiend_1.png/200px-Fiend_1.png
http://www.inside3d.com/q1mons/logo.jpg
(monstret längst till vänster)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

Har säkert upplevt något konstigt, men inget som ja kan komma på


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

En gång för några dager sen så spelade jag lite css och då var det en kille som bytte till andras namn hela tiden och tillslut så bytte han till mitt namn.
På mitt namn stannade han och efter ett tag så bytte en annan kille till mitt namn också, sen blev det fler o fler som bytte till mitt namn. Så vi var typ 6 st som hette '' Godnoken '' och alla började säga att det var deras eget namn:D
'' Hey dudes dont steal my name '':P


signatur

Wai

Medlem

Det där urgamla spelet där man kör karate eller va det är och man backar lite för långt i början på banan och ramlar ner för en klippa..
Kommer inte ihåg speletsnamn.. Det var med i en top10 sätt att dö på i tvspel. Det är iaf något av det sjukaste jag varit med om.. man ska ta sats och vips så ramlar man ner för en klippa och måste börja om

Medlem

Jag spawnade 20 st tanks i left 4 dead.
:facepalm:

Medlem

Max Payne 2, ragdoll bugg, jag sköt massor av killar i en hiss, sen när jag åker ner med hissen börjar kropparna av killarna typ dansa omkring och sätter sig i taket av hissen för att sedan falla ner ungefär vid dörren, efter jag hade LOL'at irl så gick jag ut och då stängdes hissens dörrar där killarna låg och de kom ikläm och flög omkring lite mer. Då rofl'ade jag faktiskt


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

I flatout gav jag mig på ett litet hopp i ett rally. Hade lite (o)tur i landningen, och landade rakt på en annan spelare (NPC). Han körde två varv med min bil på taket medan jag bekvämt lutade mig tillbaks och njöt av ett gott skratt.


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem
Skrivet av Pliskin:

Jag spawnade 20 st tanks i left 4 dead.
:facepalm:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Fick ett reflex skott med awp då jag döda 3 pers, när jag försvarade A och de kom CW på D2

Medlem
Skrivet av Pliskin:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/p/pv6szk2ru50iecblax3hg17qtfnm8...

Ibland så krånglar internet när man minst önskar det...

...Men det positiva var att han satt kvar när anslutningen kom tillbaka, så jag fick mitt headshot tillslut

Vilket spel ? känner igen de kommer ej ihåg namnet :S

Medlem

När jag kastade en HE som studsade på en annan killes HE. jag skulle dött om den inte studsade bort fiendens granat :P.
Fy fan va sjukt det var /lol omfg wut?!?!?!

"CS:S" De_dust2 Catwalken på trappan, kastade mot bomb site.


signatur

Rawr

Medlem
Skrivet av hönsgården:
Skrivet av Pliskin:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/p/pv6szk2ru50iecblax3hg17qtfnm8...

Ibland så krånglar internet när man minst önskar det...

...Men det positiva var att han satt kvar när anslutningen kom tillbaka, så jag fick mitt headshot tillslut

Vilket spel ? känner igen de kommer ej ihåg namnet :S

Armed Assault.

Medlem

Kan ju vara bra om folk skriver vad det är för spel.
Alla leker inte med CS.

roligaste killen i UT2k3 är nog den gången jag körde MP och kliade mig på hövet, och råkade komma åt fire på musen (med armbågen) och dödade nån med Lighting gun :S


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Kan ju vara bra om folk skriver vad det är för spel.
Alla leker inte med CS.

roligaste killen i UT2k3 är nog den gången jag körde MP och kliade mig på hövet, och råkade komma åt fire på musen (med armbågen) och dödade nån med Lighting gun :S

syftade du på mig nu?


signatur

Rawr

Medlem

Alla som inte skriver.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Blev rätt så paff när jag såg det här i Hidden and Dangerous 2, inget jag moddat eller något sådant, varför man nu skulle vilja modda en telefonlur

http://www.fz.se/bilder/arkiv/9/9eb6dgjtknhaowyi7z523slrp4qf8...

Efter omstart av uppdraget såg det ut så här:

http://www.fz.se/bilder/arkiv/v/v6bz2yhpk03j48mdntixrlgu5a1c7...

Medlem

Körde bil med en kompis på GTA: SA. Plötsligt hörde vi en stor smäll från höger. När vi kolla vad det var så visade det sig vara ett passagerarflygplan som hade kraschat in i några träd. Vi skrattar fortfarande åt det idag:D

En liknande sak hände min kompis när han spelade ensam. Han körde bil och plötsligt så krascha ett litet propellerplan rakt in i honom!

Medlem

När jag flög med helikoptern på gta 4 så slängde jag mig ur helikoptern och landar mot ett stort hus med huvudet före och landar sedan på marken och reser mig

Medlem

Interesting...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

12
Skriv svar