Far Cry 2 uppdaterat till pc

Robot
Avstängd
Far Cry 2 uppdaterat till pc

PS3 då?

Medlem
Skrivet av KrejzY:

PS3 då?

Jag har inte hittat någon info om uppdateringen till PS3. Kanske sugen på att kontrollera om den finns tillgänglig?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

nj
Medlem
Skrivet av KrejzY:

PS3 då?

Att döma av det här inlägget så släpptes ps3-versionen den 14 maj (då inlägget editerades).
Patchen som släpptes till pc nu är samma som redan släppts till konsol, pc-versionen har bara dröjt.

Medlem

Det kan inte hjälp att spelet suger balle


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

jaså den här jäveln lever än.

Medlem

Meh, jag som hade lyckats förtränga detta spelet helt och hållet sen en tid tillbaka. Nu kom alla hemska minnen tillbaka som en käftsmäll på julafton

Medlem

Det är helt huvudlöst att de aldrig fixat möjligheten att sätta respawn-tiden på vaktposterna själv. Hade man bara kunnat göra det hade nog även jag orkat spela klart hela spelet. Ska nog ta upp det snart igen.

Medlem

Går det att spela klart spelet nu? Sitter fortfarande på 88% och kommer inte in genom dörren på den där Marina Bar. Helt skandalöst att Ubisoft från början släpper ett spel man inte kan spela klart.

Annars hävdar ja fortfarande att FC2 är ett bra FPS för oss nybörjare i grenen.


signatur

Det var detta...

Medlem

Satt och spelade detta vackra spel igen och det var månader sedan senast och japp, buggen är fixad. Äntligen kunde jag fortsätta vid 88% buggen - Marina Bar. Jo. jag blev insläppt och ligger nu på 96 %.

Tänk att Ubisoft bara skulle ta ett år på sig att fixa så alla hade möjlighet att spela färdigt spelet.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar