Fastvuxen i sin säng.

Medlem
Fastvuxen i sin säng.

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

ska man skratta eller gråta?

Medlem

skratta


signatur

I am the liquor

Medlem

Normal?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

kan ju handla om någon typ av depression, viljan att bara ligga och dö bort, vem vet.. men antagligen inte lathet.


signatur

thank you, come again

Medlem

aw, no pix?


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

haha fi fan


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Detta är en allvarligt sjuk människa som vi inte har en JÄVLA aning om varför hon vägrade hjälp eller var sängliggande, så i vilket syfte slänger du, TC upp den här på FZ? För jag hoppas verkligen inte att din första kommentar är seriös.

Medlem

Fan va hämskt


signatur

B lup

Medlem

Attans då, hur klarar man av det :O?


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Fattar inte hur man kan växa fast i en madrass eller en fåtölj, som någon också har gjort en gång.

Medlem

Hur kan man orka :S


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av JakeTheSnake:

Fattar inte hur man kan växa fast i en madrass eller en fåtölj, som någon också har gjort en gång.

Vet inte riktigt heller, men om ens hud har kontakt med ett och samma material på samma ställe under flera år så kanske den börjar känna igen den som en del av kroppen och "läker" ihop de två. Ungefär som vid en organtransplantation där det nya organet läks in i kroppen. Sedan kanske det hjälper att det är organiska material.

En lekmans teori


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

00a
Medlem

Frågan är den hur hon skött sina toalett besök om hon bara legat i sängen i flera år.

Medlem
Skrivet av Joel1992:

Frågan är den hur hon skött sina toalett besök om hon bara legat i sängen i flera år.

HAHAHAHA

En Slang i röven och en i... ja du vet xD


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av HinduTimes:
Skrivet av JakeTheSnake:

Fattar inte hur man kan växa fast i en madrass eller en fåtölj, som någon också har gjort en gång.

Vet inte riktigt heller, men om ens hud har kontakt med ett och samma material på samma ställe under flera år så kanske den börjar känna igen den som en del av kroppen och "läker" ihop de två. Ungefär som vid en organtransplantation där det nya organet läks in i kroppen. Sedan kanske det hjälper att det är organiska material.

En lekmans teori

Dock så borde väl det hela avbrytas så fort man rör sig eller byter läge i sängen? För att växa fast måste man alltså ha legat nästan helt stilla i flera månader om inte år. Det är ganska sjukt.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Det kanske är en väldigt väldigt tung apati(total känslolöshet) i kombination med någon annan sjukdom(?) som har påskyndat en process som har läkt ihop hennes skinn med madressen ? Jag är ju ingen läkare så jag kan inte säga, men jag menar, måste det inte till något extra för att man faktiskt ska växa fast?
Jag betvivlar dessutom att denna nyheten är helt sann, vi måste vara källkritiska och det första vi kan kolla är var fan vi nu har läst nyheten, aftonbladet.... Ingen människa är förresten i skick att göra sina egna val om den ligger i en säng i flera år, det måste finnas väldigt allvarliga anledningar, alzheimers är t.ex något som medbringar apati i vissa fall, dem kanske borde kollat om kvinnan hade något allvarligt mentalt fel..

En sak som borde ha förhindrat hela processen med att växa fast är ju att den som ligger på sjukbädden får hygienhjälp av sköterskorna, dvs dem tvättar personer som inte kan göra det själv, och så vitt jag vet så brukar dem skrubba ryggen åt en också, jag betvivlar att man kan totalvägra denna behandlingen, man låter inte någon bli extremt smutsig och illaluktande :)...

Det är i alla fall mina tankar om denna "nyheten".
Man ska dock inte döma ut nyheten omedelbart, men jag tänker inte oroa mig för att växa fast i sängen

Edit : Glöm inte en sak, det fattas en viktig sak i texten och det är bakgrundsinformation! Mig veterligen så förlorar än nyhet rätt mycket av sitt värde om det inte finns någon bakgrundsinformation. Vi får inte ens veta varför kvinnan hamnade på sjukhuset från första början, något som jag tycker är vitalt för att denna nyheten ska kunna säga något, men det tyckte väl inte "journalisten" som skrev nyheten..

Medlem

man kan ju undra varför. :S


signatur

Rawr

Medlem

”Det är ett resultat av patientens egna val”

Skratta såklart

Medlem

Har inte lästartikeln. (AB jueh!) Men personen kan ha fått liggsår som klibbat ihop och läkt och sedan har det gått runt. Men då får man som sagt fråga sig hur man kan tillåta någon ligga bara sådär.

Medlem
Skrivet av lillhenke:

ska man skratta eller gråta?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Aidslol:
Skrivet av lillhenke:

ska man skratta eller gråta?

Hahaha jag skrattar i alla fall.


signatur

Googla först , fråga sen

Medlem

Som en trött tonåring.


signatur

Neva knock on 'eavens door.
Ring da bell an scurry, ee 'ates dat.

Inaktiv

Huden byts ju ut ständigt. Mycket av damm består av hud.
Frågan för mig är snarare hur omvårdspersonal kan tillåta detta
och hur i allsin dar de ansvariga kan komma undan. Där är det fortfarande stenålder.


signatur

Bra kylning IsTheShit

1
Skriv svar