Skägg.
10 Chambers
APM

Det är bara att börja träna...

<object width="440" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/YbpCLqryN-Q&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/YbpCLqryN-Q&amp;hl=sv_SE&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="440" height="385"></embed></object>

- ska sätta mig in i det snart, så får vi ta en kväll med några matcher, skrev John nyss. Han ska få sina fiskar varma. Hjälp-jag-brinner-ihjäl-varma.

#blogg


signatur
Medlem
APM

Hahaha, Var det bara jag som reagerade på att Musen fortfarande rörde sig ingame fastän han inte hade händerna på musen vid 1:40? Fake eller vad? LOL!

Medlem

Ursäkta mig för dubbel posten men upptäckte nyss en annan ful sak... Vid 1:47 så placerar han ut en byggnad och det tar han ca 4 sec att göra det... Och under dom hära 4 sekunderna så spammade han typ 10 knappar... Jo tjena att man gör det när man placerar ut en byggnad bara -.- FAKE!

Medlem

Han gör massa annat samtidigt via hotkeys.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ofta man gör det medan man placerar en byggnad som tar han 4 sec att placera ut Och hotkeys'en gör inte så musen rör sig magiskt?

Inaktiv

@Johan de e hotkeys din noob de e ju inte musen som rör sig där dubbelklickar du på en key för en hotkeyad bas hamnar skärmen där...

Medlem

Faktiskt många pro-spelare som säger att APM inte är så viktigt som många tror att det är. Det är hur lätt som helst att få upp din APM, bara att spamma lite. Det är viktigare att allt görs med precision. Fortfarande bra att vara hyffsat snabb, men APM är inte ett sätt att se hur bra en spelare är.

Inaktiv

Indeed men APM e viktigt dock e andra saker mkt viktigare som att komm ihåg att göra allt hålle koll på minimap och ha bra macro och micro

Ish
Medlem

Detta är varför jag aldrig kommer bli bra på RTS. Jag lever mig in alldeles för mycket i byggandet. Sim City kanske skulle passa mig bättre? Nej, sånt sysslar man bara inte med när man snart skall fylla 23!


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Ish:

Detta är varför jag aldrig kommer bli bra på RTS. Jag lever mig in alldeles för mycket i byggandet. Sim City kanske skulle passa mig bättre? Nej, sånt sysslar man bara inte med när man snart skall fylla 23!

För gammal för ett spel?


signatur
Ish
Medlem

Hah, jag är ofrivilligt fördomsfull bara Sim City, The Sims, allt sådant känns som något "en lillasyster" spelar på nått vis.. Såklart ser verkligheten annorlunda ut men ändå. Jag gillar dock andra spel av samma typ. Dock är jag mer åt simulations hållet än "for fun".


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

1
Skriv svar