Massor med Nintendo DS stulna

Medlem
Massor med Nintendo DS stulna

Hittelön från Bergsala utlovas till den som kan se till att dom kommer till rätta hehe.

Länk

Läste nånstans att det rör sig om två kontainrar (!) med DS maskiner.


signatur
Medlem

Två fulla trailers med ett antal tusen enheter blev stulna.. Jag hann bara lägga vantarna på ett 500tal dock

Medlem

haha snacka surt för dom, äh även om de försvinner för evigt lär det väl inte skada självaste nintendo, 2 kontainrar med nya lär väl inte kosta multum
eller?


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

I en artikel på idg står det att det handlar om miljontals med kronor.. Det ger ju en hum om hur många det va..

Medlem

Jävlar, det är många Nintendo DS det! Jag som alltid velat ha ett...


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Det är med andra ord bäst man skyndar sig att köpa sig en DS innan det blir jul.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Tror Sipmo har en poäng. Jag vet inte hur mycket jävla DS som säljs i Sverige men det lär ju ha varit ett antal tusen enheter som försvann så risken finns ju att julen kan bli lite svajig om man önskar sig en DS i strumpan.


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:

Tror Sipmo har en poäng. Jag vet inte hur mycket jävla DS som säljs i Sverige men det lär ju ha varit ett antal tusen enheter som försvann så risken finns ju att julen kan bli lite svajig om man önskar sig en DS i strumpan.

Så länge man inte köper en på blocket, känns som om utbudet där kommer att öka...


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

MM läste detta på aftonbladet.se igår. Bara 100 000 ? ;D


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Så länge man inte köper en på blocket, känns som om utbudet där kommer att öka...

Hehe sant...


signatur
Medlem

stackars ds


signatur

Rawr

Medlem

stackars ds? är inte som om tjuvarna kastar dom i sjön :\


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar