Ännu en ny spelsajt kommande efter mycket slit

Medlem
Ännu en ny spelsajt kommande efter mycket slit

Förr kom det dålig kretik angående mitt projekt. Nu är det dags att starta nytt igen med insperation från FZ och MMOSite. Detta var något jag fick höra av kommentarerna senast jag visade upp något. Men som sagt, det var några år sedan. Här är dagens projekt med uppdateringar som sker flitigt!

Feedback är inget som är dåligt, därför välkommnar jag dig som användare att ge kommentarer om det skulle vara till hjälp! Tack. Ni som kände mig som en trollare sen förr... ni behöver inte oroa er, jag är inget troll längre (även om jag aldrig har vart ett!).

Vill du prova som skrivbent, ta och hör av dig.

länk

#blogg


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Ännu en ny spelsajt kommande

Hemsk logo...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ser riktigt bra ut , stilrent och najs, är väl ingen fel på logon.

Medlem
Skrivet av zauii89:

Ser riktigt bra ut , stilrent och najs, är väl ingen fel på logon.

Tackar! :heart:


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

_FIXA_ felstavningarna, om du stavar fel i blogginlägg men huvudsakligen på din hemsida uppfattas du som oseriös.
Jag förstår att vissa människor kan ha problem med stavning men se till att läsa igenom att du skriver minst en gång innan du publicerar. Precis som man lär sig göra med uppsatser i skolan.

Exempel taget från "Download-sektionen"(http://www.sharpgamer.com/downloads/):

Disclaimer: We take absolutely no reasposebillties over your downloads at our website.
Reas-pose-bill-ties. Nej.
Rätt: Responsibility

1
Skriv svar