Medlem
Tävlingar

Är det någon annan här än jag som tycker det är skit kul att FZ drar igång så många tävlingar samtidigt ? Tycker det är stark av FZ.

hoppas att de kan ha igång 2-3 tävlingar konstant ;D

Någon som håller med ?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Ja det är alltid roligt att ha chansen att vinna något:)


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Ja, det är bra då har man mer chans att vinna nått;)


signatur

Wai

Medlem

Det är väl kul om det kommer någon tävling som intresserar en. Hoppas att folk är omtänksamma och hoppar över tävlingar som inte intresserar en och gör chansen större att vinna till andra.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jag har hoppat över några som jag inte är intresserade av iaf, men spel är jag väll alltid intresserad i så.. ja.


signatur

Wai

Medlem
Skrivet av WaltX:

Det är väl kul om det kommer någon tävling som intresserar en. Hoppas att folk är omtänksamma och hoppar över tävlingar som inte intresserar en och gör chansen större att vinna till andra.

Jo det är väl något man får hoppas på. Signade upp för wow tävlingen och dead space resten har inte intresserat mig pga av spel genre och konsol.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av WaltX:

Det är väl kul om det kommer någon tävling som intresserar en. Hoppas att folk är omtänksamma och hoppar över tävlingar som inte intresserar en och gör chansen större att vinna till andra.

Ja jag skippar nog wow tävlingen inget som jag bryr mig om


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem
Skrivet av MilleX:
Skrivet av WaltX:

Det är väl kul om det kommer någon tävling som intresserar en. Hoppas att folk är omtänksamma och hoppar över tävlingar som inte intresserar en och gör chansen större att vinna till andra.

Ja jag skippar nog wow tävlingen inget som jag bryr mig om

VA?! Bara tanken på att kunna förstöra för en wow spelare kan ju rädda en hel dag!


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Inaktiv
Skrivet av Shrudder:
Skrivet av MilleX:
Skrivet av WaltX:

Det är väl kul om det kommer någon tävling som intresserar en. Hoppas att folk är omtänksamma och hoppar över tävlingar som inte intresserar en och gör chansen större att vinna till andra.

Ja jag skippar nog wow tävlingen inget som jag bryr mig om

VA?! Bara tanken på att kunna förstöra för en wow spelare kan ju rädda en hel dag!

lamer du är!

Medlem

Jag är med i alla tävlingar bara för att sabba oddsen för andra att vinna!

Medlem

Jag är med i de tävlingar som intresserar mig.
Men jag måste slänga en känga på dessa människor som är reggade samma dagar och skrivit ett inlägg som är med. Men, men!
Man måste ju börja någon gång, right?
Lycka till.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Sak samma om några 'newbies' som nyligen reggat sig vinner, det betyder att dom får en ökad inkomst, vilket ger dom möjligheter för mer tävlingar.

Så i slutändan så ökar det (i teorin iallafall) bara chansen för flera tävlingar, och därmed ökad chans att vinna


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tävlingar är en viktigt/rolig del av FZ.

Jag har vunnit en del roliga stuff. Och fått ett väldigt metrosexuellt nyckelband att hänga min id-bricka uti.

Mer tävlingar åt folket!

Jag vill vinna en dead rising poster.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag ska vinna någon gång
Vill ha Fz saker!!!


signatur

Rawr

Medlem

Jag är helt värdelös på att "beskriva med 25 ord varför just jag ska ha priset" hehe.

"För att jag vill. Ro hit!" -fungerar dåligt kan jag meddela... =/


signatur
Inaktiv

En annan tävling jag kan tipsa om är en kort FIFA09-turnering som heter Telia Cup. Det är en veckas speltid kvar, typ inga som spelar, och en Playstation i potten.

http://www.spelafotbollonline.se/page/teliaregler.action

Rätt stor chans att ro hem den sötnosen om man är någorlunda bra och går in och spelar nu.

Medlem

Tävlingar är super. Alltid kul att vinna något, och vinner man inte brukar vinnarnas svar vara ganska roliga.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem
Skrivet av erge:

Jag är med i alla tävlingar bara för att sabba oddsen för andra att vinna!

+1
fast tvärtom

Medlem

Lite synd att det ska komma 1000 nya medlemmar med 0 intresse av FZ som kommer och vinner massor av priser.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Lite synd att det ska komma 1 ny medlem med 100% fritid och intresse av att trolla till FZ, inte sant?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av mosoloa1:

Lite synd att det ska komma 1000 nya medlemmar med 0 intresse av FZ som kommer och vinner massor av priser.

Men hellre tusen nya som inte postar och är med i tävlingar än ett troll som posthuntar och är med i tävlingar.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av q0rra:

Lite synd att det ska komma 1 ny medlem med 100% fritid och intresse av att trolla till FZ, inte sant?

Det de skulle kunna göra är att sätta typ 1 månad karantän för tävlingar efter att skapat ett account.
Eller att man är aktiv i diskutioner T.ex. Forum osv.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Vi utan humor har svårt att klara sista frågan på tävlingarna

Medlem
Skrivet av Aidslol:
Skrivet av q0rra:

Lite synd att det ska komma 1 ny medlem med 100% fritid och intresse av att trolla till FZ, inte sant?

Det de skulle kunna göra är att sätta typ 1 månad karantän för tävlingar efter att skapat ett account.
Eller att man är aktiv i diskutioner T.ex. Forum osv.

Nu tror jag du egentligen ville citera Mosoloa1's post.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av ReDog:

Vi utan humor har svårt att klara sista frågan på tävlingarna

Haha, dagens sanning. Vi kräver "Gissa knappar i syltburken!"-utslagsfråga.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Aidslol:
Skrivet av q0rra:

Lite synd att det ska komma 1 ny medlem med 100% fritid och intresse av att trolla till FZ, inte sant?

Det de skulle kunna göra är att sätta typ 1 månad karantän för tävlingar efter att skapat ett account.
Eller att man är aktiv i diskutioner T.ex. Forum osv.

Nu tror jag du egentligen ville citera Mosoloa1's post.

Jo det var det citerade fel


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Gortie:

"För att jag vill. Ro hit!" -fungerar dåligt kan jag meddela... =/

Jag tror jag vann en gång då jag skickade en hotbrev att jag hade kidnappat någon i juryns katt samt att jag ville ha priset för att skona kissen... Antar att någon i juryn hade katt!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Jag fattar inte riktigt, har jag skrivit fel på post-numret eller är det något annat fel för vissa gånger har jag haft alla rätt men ändå inte vunnit. Ska man skriva t ex 615 76 eller ska allt sitta ihop såhär: 61576 ?? :\


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

00a
Medlem
Skrivet av bjosarn:

Men jag måste slänga en känga på dessa människor som är reggade samma dagar och skrivit ett inlägg som är med.
Lycka till.

Man kan säga att tävlingarna är för de som använder FZ. Även om det inte är ett krav. Fz är en typ av nyhetsportal och att publicera nyheter och artiklar är dess grej. Verkar som de flesta här tror att forumet är allt fz kretsar kring. Och bara för att man inte är medlem och har massor med inlägg betyder det att man inte är aktiv på fz.
Jag besökte FZ nästan dagligen i ett år innan jag regga mig. Och under den tiden så läste jag alla nyheter, granska alla artiklar och läste i forumet. Jag skapade ett acc för att kunna delta i en tävling. förtjänar jag då inte att få vara med att tävla?

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Jag fattar inte riktigt, har jag skrivit fel på post-numret eller är det något annat fel för vissa gånger har jag haft alla rätt men ändå inte vunnit. Ska man skriva t ex 615 76 eller ska allt sitta ihop såhär: 61576 ?? :\

FZ har inte obegränsat med priser, utav de som har alla rätt lottas priserna ut, eller om det är en utslagningsfråga är det juryn som bestämmer.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

12
Skriv svar