Metal Gear Solid: Peace Walker till PSP

Medlem
Metal Gear Solid: Peace Walker till PSP

Går inte att rösta korrekt, "Vem gjorde bäst presskonferens på E3 2009?" dyker upp istället.

Hagman: Jo, märkte det. Skall vara åtgärdat nu!

Medlem

Jag blev så jävla förbannad när jag såg på Sony presskonferans när Hideo kom upp, så jävla förbannad på att behöva köpa ett PSP till hösten Helvete


signatur

En styck signatur.

Medlem

"Som inte detta var ett tillräckligt hårt slag i ansiktet, så gick Hideo Kojima även upp på Sony-scenen dagen därpå och utannonserade Metal Gear Solid: Peace Walker exklusivt för PSP."

Vad är dåligt med multiplatform? Om något skulle vara ett slag i ansiktet skulle jag peka på PSP titeln.

Medlem

There are SNAKES in this motherf*cking game.

Blir nog tvungen att köpa mig en psp till slut

Inaktiv

fan va tråkig han e kojima, jagh älskar metal gear spelen, men de är spel som skall avnjutas framför en stor tv på natten i ensamhet, så man blir ett med spelet, inte på en jävla buss till stan på en sketen psp. fan va ja hatar portabla konsoller. det sträcker sig lika långt som cartmans hat mot family guy, de räcker inte att låta bli dom, dom ska fan inte få existera.

Medlem

Bah! Dessa bärbara knaserier. Jag vill ha Metal Gear på ett stort jäkla TV och inte nån liten ruta som inte ens tål ljus. Eller... på min PC

(Och nej, Raiden på PC gör mig inte speciellt glad)

Medlem

DEt största felet i nyheten ändå är att det inte är en uppföljare till MGS4, utan MGS3, vilket är åtskilliga år tillbaka i tiden, istället för fram
(andra spelet i tidsordning, inte femte)

Medlem

Men vafan... vill ha MGS på stor HDTV
Hoppas de lägger någorlunda krut på Rising då..

Medlem

Bara det inte är lika dåligt som Portable Ops så är jag nöjd.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

1
Skriv svar