Det var på tiden

Medlem
Det var på tiden

De digitala spelbutikerna har som mål att göra mig pank, men idag köpte jag (äntligen) #Deus Ex, som alla pratar så gott om. Ska ägna några timmar med detta gamla verk nu tänkte jag, låta mig absorberas av ett eventuellt kreativt mästerverk, om något föråldrat.

#blogg

Medlem
Det var på tiden

Eg. var det väl Deus Ex 1 alla pratar så gott som. Tvåan är ju rätt medioker i mitt och andras tycke. Hoppas du tycker om det i alla fall.

Medlem

Har hört mycket gott om båda faktiskt, men det är nog ettan som fått bäst betyg ja.

Medlem

Hoppsan vad dålig koll jag har, det var ettan jag köpte. Pinsamt.

Det är nog jag som tvingat på dig det Men det är mycket bra, om du kan, spela det "långsamt", dvs. ta dig tid så har du hur mycket som helst att upptäcka.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag har aldrig ens rört Deus Ex, det kanske man skulle ta och göra nu. Börjar bli dags nu

Medlem

Det är definitivt dags! Kanske än lite avmattad upplevelse idag, men likväl en riktigt fin pärla, även om de vackraste glansdagarna må vara förbi.

Medlem

Ja Walter, du har tjatat om det! Jag tar min tid, spelar i små korta omgångar, gillar det verkligen hittils.

Jozo, jag kan rekommendera det om du har tålamod med "sämre" grafik.

Förutom grafik och i viss mån ljudkvalité håller det högsta klass, berättande och story är bättre än många spel idag, och själva spelmekaniken är fin. Har inga problem med äldre spel, spelar fortfarande Halo och HoMM 3

Medlem

Spelkänsla över grafik vilken dag i veckan som helst för mig, så om det är äldre grafik så spelar det ingen större roll. Startade upp Gta 3 härom veckan och lirade igenom på tal om äldra mästerverk

1
Skriv svar