Premiärbilder från Brink

Robot
Medlem
Premiärbilder från Brink

kan detta vara byggt med ID TECH 5 ? . vi vet ju att splash har ett nära samarbeta med ID sen förr


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Tydligen en kraftigt modifierad Id Tech 4.

Jag trodde faktiskt inte det gick att få sådana fina resultat i den motorn efter alla dessa år, SD måste gjort ett riktigt hästjobb med den - kanske långt bättre än Raven gjort med Wolfenstein, får väl se hur det blir vid släpp. Bilderna som finns ute är givetvis tagna i maxinställningar och gigantisk upplösning. Andra quotes:

Citat:

Less extreme platforms will have less AA, were aiming of at least 4x on both PS3 and XBOX. 720P with 4x AA is our reference resolution and AA setting.

Citat:

Thats why the game has extensive character customisation, so you can pick what you look like. Their will be millions of combinations by release (already up to a few hundred thousand), he's a 'heavy' hence the slightly over the top body compared to his head, their are other body types.

Låter intressant så långt.

Medlem

Sjukt skum riktning dom tagit det grafiska i? Alla har oxbringa modell belgian blue och sen små "vanliga" biffiga armar... ser lattjo ut.


signatur

[size="8"]Meh[/size]

Medlem

Bara jag som tycker deras huvuden ser små ut?


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Jo dom ser små ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Väldigt fin balansgång mellan serietecknat och verklighet, ser trevligt ut.

Inaktiv

Jag gillar deras art work. Ser fram emot det här spelet och det ska spelas på min PC.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Ser ju ut som koncept art, kan jag verkligen missta mig så?

Inaktiv

Videon var ju helt värdelös, likaså bilderna. Är det ingame eller koncept? Sjukt meningslös nyhet när inte mer kan/vill presenteras från företaget (menar inte FZ då såklart).

Medlem

eeehm den videon visade inte specielt mycket :/

Medlem
Skrivet av tavener:

eeehm den videon visade inte specielt mycket :/

Som om teasers brukar göra det??


signatur
Inaktiv
Skrivet av Segas:

Videon var ju helt värdelös, likaså bilderna. Är det ingame eller koncept? Sjukt meningslös nyhet när inte mer kan/vill presenteras från företaget (menar inte FZ då såklart).

Videon är en teaser, det ska inte säga mycket om spelet

Screenshotsen är 100% in-game. Mer info finns på vår hemsida

http://www.splashdamage.com/brink

1
Skriv svar