God of War III i mars nästa år

Robot
Medlem
God of War III i mars nästa år

Det verkar ganska skojsigt

Medlem

Längtar
Måste köra igenom God of war 2 och chains of olympus igen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ser riktigt bra ut detta.

Medlem

Måste ha varit en fantastisk känsla att vara på Sonys press konferens! Att stream detta var en episk upplevelse! 4 spel krossar allt motstånd helt och hållet. GT5 ser löjligt verkligt ut, Uncharted 2 blåser all konkursense ur vägen god of war lika så. Men det var Last Guardian (känt som project ICO) som visar vad skåpet ska stå. Mäkta imponerad!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:

Men det var Last Guardian (känt som project ICO) som visar vad skåpet ska stå. Mäkta imponerad!

Vad var det som var intressant med det?
Såg bara tråkigt ut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Flakmonkey
Skrivet av Neatherblade:
Skrivet av redmac:

Men det var Last Guardian (känt som project ICO) som visar vad skåpet ska stå. Mäkta imponerad!

Vad var det som var intressant med det?
Såg bara tråkigt ut.

Har man lirat Ico och SOTC och gillar dem så är det svårt att inte bli lite upphetsad av trailern för Last Guardian... Annars så förstår jag varför man kan tycka att det ser tråkigt ut

Medlem

Verkar som vi kommer få lite trevliga releaser i framtiden till PS3

Medlem

Jag som många andra såg ju gameplayen för godofwarIII live från e3 det var magiskt


signatur

Det är år 2012 nu, sluta upp med era ignoranta och idiotiska tankar.

Medlem

Ser väldigt brutalt och härligt ut!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Wow, säger jag bara, det blir definitivt att inhandla ett PS3 när det här kommer
GoW 1 och 2 måste vara det mäktigaste jag har spelat, med undantag för SotC kanske.

Medlem

Imponerande vad mkt bra titlar som kommer till PS3


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar