Final Fantasy XIV även till pc

Medlem
Final Fantasy XIV även till pc

Nice.. som fan.

Medlem

kött fy fan


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Fina fisken.

Vet inte varför jag vill se mer av det här, gillar varken FF eller MMORPG:n särskilt. Men trailern såg mysig ut, klassiskt FF4-lik.

Medlem

Final Fantasy dog för mig när XII kom ut. Men kanske detta kan vara en väg tillbaka. Dom använder ju trots allt en BRA kompositör den här gången!

Medlem

shiiiit orka ännu fler final fantasy? Jag blev less efter tian.

Medlem

Jack Tretton sa att PS3 var den enda konsollen som FFXIV skulle komma till, inte att det enbart skulle komma till PS3.

Så det är bara för er att ändra i texten.

Inaktiv

Nice! Då kan min nya 47" tv komma till nytta

Medlem

Sony och exklusiviteter kan liknas med vatten i en hink full av hål.

Medlem

Vad han sade var ju faktiskt att det vid releasen skulle släppas exklusivt för ps3. Det innebär ju inte att ps3 är den enda konsollen spelet släpps till, tidsexklusivt förstod jag det som alltså?

Gillar hans glada reaktion när han märkte att alla var förvånade, "That was a thing that didn't leak out, right?"


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem
Skrivet av kebbe:

Sony och exklusiviteter kan liknas med vatten i en hink full av hål.

Spel som är exklusiva på konsol kan mycket väl komma till pc, då det är en helt annan marknad.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Flakmonkey
Skrivet av Tassel:
Skrivet av kebbe:

Sony och exklusiviteter kan liknas med vatten i en hink full av hål.

Spel som är exklusiva på konsol kan mycket väl komma till pc, då det är en helt annan marknad.

Speciellt MMOs, där riskerar de ju inte att "förlora pengar" på piratkopiering.

Medlem

äh, var det ett online spel.. :/ onödigt

Medlem

Ja det låter kul hoppas man får lite bilder snart då

Medlem

De sa väl exakt samma sak om FF13.


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Det är bara att gå till http://e3.gamespot.com/press-conference/sony-e3/ och spola fram till 76 min så får ni höra Jack Tretton säga att Playstation 3 är den enda KONSOLEN som man kommer kunna spela FFXIV på.
Inget om att det skulle vara PS3 exklusivt.

Och Microsoft ska inte vara så kaxiga över att All you need is love skulle vara Xbox360 exklusivt då det är en tidsexklusiv under 3 månader enligt ps3attitude.com http://www.ps3attitude.com/new/2009/06/e3-09-beatles-rock-ban...

Medlem

ooohh intressant kan nog bli intressant tycker fortfarande XI online är riktigt bra så hoppas att det blir lika bra eller ännu bättre

Medlem

Fin lista det där, Uematsu in mah heart :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Jag ska ha det. (=


signatur

© Copyright by T@wo

Medlem

Hoppas det blir allt FFXI aldrig var, det vill säga spelbart.

Medlem

Tråkigt att det var online..hade hellre sett nästa "del" så att säga och inte MMO..

Medlem

Det "oväntade massiva onlinerollspelet".

Nja nu var det ju inte helt oväntat att de skulle släppa ett till online spel.. Dock så blev kanske några, jag bl.a. att just FFXIV skulle bli ett online spel.

SE har gått ut med information om att de arbetar på ett nytt mmorpg och även expansioner till FFXI för ganska länge sedan.

Visserligen trodde många att det skulle bli en direkt uppföljare på FFXI dvs FFXI-2 så att säga =o och tittar man på trailern de släppt kan man ju inte direkt neka vissa likheter i karaktärer och omgivning.

Gamespot hade redan 2006 postat om det "oväntade massiva onlinerollspelet"
Även också om att de utvecklar spel till XBox360 men i just nu ser det ju mindre ljust ut vad gäller FFXIV iaf.

[http://www.gamespot.com/news/6154196.html]

Much :heart:

1
Skriv svar