Gears of War 2-expansionen blir billigare

Robot
Medlem
Gears of War 2-expansionen blir billigare

Wow! Har missat det här helt. Innehåller DLC'n ett tillägg på kampanjen så köper jag det lätt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

men vad är priset på bara Dark Corners då? jag har ju redan flashback/snowblind/combustible...


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Helt rätt med en prissänkning, men tror nog ändå jag väntar med ev. införskaffande..

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

men vad är priset på bara Dark Corners då? jag har ju redan flashback/snowblind/combustible...

Skrivet av FZ:

För dryga månaden sedan skrev vi om Gears of War 2-expansionen Dark Corners. Expansionen, som släpps både för digital nedladdning och via butik i Gears of War 2: All Fronts Collection-paketet, har dock fått kritik för den påtänkta prislappen (19,99 Euro för nedladdningsvarianten). Så nu går Epic ut och meddelar att man helt enkelt sänker priset till 14,40 Euro.

14,40 Euro kostar det att ladda hem paketet via Xbox Live, alltså. All Fronts Collection-paketet innehåller förutom Dark Corners även kartpaketen Flashback, Combustible och Snowblind, och detta paketet ska nu också säljas online för summan 19,99 Euro.

Jag får det till 14,40 Euro...

Fast det stod lite konstigt.

Medlem

[quote]Dark Corners, för er som inte vet, lägger till sju nya multiplayer-kartor och helt nya kampanjen Road to Ruin. Expansionen och Collection-paketet släpps båda den 28 juli.[quote]

hmm,, en helt ny kampanj,ojoj.är det verkligen så???
jag har hört att det endast gäller en ny episod som epic inte fick klart till release,ngt om att fenix och Dom klär ut sig till locust och smyger in i?(jag tror det var citadelet lr stronghold men minns inte exakt vad som sades i intervjun med epic).det är iaf vad epic sagt i en intervju

1
Skriv svar