Agent - PS3-exklusivt från GTA-folket

Robot
Medlem
Agent - PS3-exklusivt från GTA-folket

Spännande, blir att hålla ögonen på spelet!

Medlem

Nästa år? Det var för lång tid, men man ska inte klaga. Det är bra


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Helt galet! Vilken show Sony hade, vilka annonseringar!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

ms hade en bra show, dock irreterande med alla klapp avbrott, jag menar, han som var uppe mest där var tvungen att klappa så fort dom visat en liten grej, nästan skratt retande efter en stund.
hörde det var fler som reagera på det.

sony å andra sidan hade inte samma irritations moment, och dom imponerande rätt mycket mer om jag får säga det själv. trodde inte dom skulle slå ms. ska bli kul att se vad som händer med båda natal och nya eye toy vad dom nu kalla den för.

Medlem

Som stort fan av både Rockstar och agenthistorier så kommer det här säkerligen bli ett spel helt i min smak. Oturligt nog har jag ingen PS3:a... Får kanske se över ekonomin och införskaffa en snart - det har jag iofs sagt i snart två år och det har ännu inte skett.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Kul för $ony

Medlem

Undrar vad som hända med LA Noiar?
Kanske är det här fast med nytt namn.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jävlar vad intressant!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Neatherblade:

Undrar vad som hända med LA Noiar?
Kanske är det här fast med nytt namn.

För det första... Varför skulle det vara det? Vad har spelen gemensamt? Agent är ett agent/spionspel som utspelar sig under 70-talet, L.A. Noire är ett "film noir"-spel som utspelar sig i slutet 40-talet.

För det andra utvecklas L.A. Noire inte av Rockstar, utan av den australiensiska studion Team Bondi. Däremot är Rockstar utgivare för spelet. Sen pekar även mycket på att L.A Noire är tänkt att släppas till både PS3 och 360, även om det inte är bekräftat helt officiellt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

Nice !! GOOOO SONY ! <3

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Kul för $ony

Lite mindre kul för M$ och Nint€ndo


signatur

Yeah well, you know, thats just like your opinion, man

Medlem

Jag förlåter Rockstar.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

jag har inte anklagat rockstar för det, dom behöver pengar dom med, och ms har mycket pengar och använder dom väl, dom vet att dom kommer bra till ifall dom har massa stora exklusiva titlar. nu vet jag inte sony har betalat nåt eller om utvecklarna själva valt att göra det här. bra för sony som sagt.

men vad som stör mig är fanboys som ber om exklusiva titlar som om det är nåt bra för oss gamers att dom är är exklusiva, fanboy trams

Medlem

Tillbaka till rötterna Rockstar? Ärligt talat så för min del så spelar det ingen roll om dem släpper spelet till alla konsoler bara dem släpper DLC till alla konsoler samtidigt. GTA4 DLC historien verkar bara handla om pengar?

Skall bli intressant och se vad som händer med spelet AGENT iaf.

Medlem

verkar spännande men vart sjutton e La Noir? Det verkade som ett spel som skulle kunnat ge Maffia 2 schjysst konkurens

Medlem
Skrivet av TruB:

jag har inte anklagat rockstar för det, dom behöver pengar dom med, och ms har mycket pengar och använder dom väl, dom vet att dom kommer bra till ifall dom har massa stora exklusiva titlar. nu vet jag inte sony har betalat nåt eller om utvecklarna själva valt att göra det här. bra för sony som sagt.

men vad som stör mig är fanboys som ber om exklusiva titlar som om det är nåt bra för oss gamers att dom är är exklusiva, fanboy trams

Det har förmodligen varit en säck med pengar inblandade. Konstigt vore det annars.

Medlem

Fan va bra äntligen

Medlem
Skrivet av 3degs:

Tillbaka till rötterna Rockstar?

PC:n?;)


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem
Skrivet av TruB:

men vad som stör mig är fanboys som ber om exklusiva titlar som om det är nåt bra för oss gamers att dom är är exklusiva, fanboy trams

Det ÄR bra, exklusivitet ger utvecklarna chansen att fokusera på EN plattform och kräma ur så mkt det går ur hårdvaran, det är tack vare plattformsexklusivitet som HALO, Gears of War, Uncharted, MGS4 mfl spel har blivit så bra som de blivit.

Det betyder dock inte att multiplattformspel automatiskt blir sämre men ska de göra dem bra så måste det sitta separata motorteam som gör att kostnaden blir större.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Nice, hoppas den bl ir bra

Medlem
Skrivet av simulacra:
Skrivet av TruB:

men vad som stör mig är fanboys som ber om exklusiva titlar som om det är nåt bra för oss gamers att dom är är exklusiva, fanboy trams

Det ÄR bra, exklusivitet ger utvecklarna chansen att fokusera på EN plattform och kräma ur så mkt det går ur hårdvaran, det är tack vare plattformsexklusivitet som HALO, Gears of War, Uncharted, MGS4 mfl spel har blivit så bra som de blivit.

Det betyder dock inte att multiplattformspel automatiskt blir sämre men ska de göra dem bra så måste det sitta separata motorteam som gör att kostnaden blir större.

du har en poäng, men det är en tidsfråga också, det går att göra spelet bra på 2 eller flera platformer om man har lite extra tid, bra spel borde satsa på det för då har dom fler köpare och borde tjäna på det.

Medlem

Kan bli coolt.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Sony hade många irritationsmomet..pratade alltför ofta om försäljningssiffror om du frågar mig.

Medlem

Titeln är dock intressant, nu när alpha protocol har grottat ner sig i sitt vanliga rollspelsmaner med överdrivna karaktärer och miljarder gizmos och blivit så kitschigt måste vi spionälskare hitta ngt annat.

Fast nu har vi ju SC: Conviction som ser ut att bli ett bättre Jason Bournespel än de officiella var


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

1
Skriv svar