FF XIV Online utannonserat

Medlem
FF XIV Online utannonserat

Rejäl comeback från Sony, exklusivt Final Fantasy! ja tack!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Handen på hjärtat, en sjujäkla konferens Sony klev fram med.

Nu blir man ju bara så tusan sugen på en PS3, jävla pris dock :(.

Medlem

Tja tolkar det som det kommer till PC och PS3, men ändå bryr mig väääldigt lite om denna titel, FF11 var inget för mig, FF14 kommer desto ännu mer inte vara något för mig.

Önskar personligen de slutar kalla dem FF11 och tja nu 14 och snarare kallar dem Online 1, 2.

Medlem

Ännu ett MMO spel? *Suck*

Aja, tur att jag inte missar något då. Så länge de "riktiga" FF spelen kommer till 360 så är jag nöjd.

Medlem

Suck, jävla exklusiv skit!

men men, ja gnäller inte.. gillar ff

Medlem
Skrivet av ladd:

Ännu ett MMO spel? *Suck*

Aja, tur att jag inte missar något då. Så länge de "riktiga" FF spelen kommer till 360 så är jag nöjd.

Och med "riktiga" menar du inte Final Fantasy Versus XIII ?

Medlem
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av ladd:

Ännu ett MMO spel? *Suck*

Aja, tur att jag inte missar något då. Så länge de "riktiga" FF spelen kommer till 360 så är jag nöjd.

Och med "riktiga" menar du inte Final Fantasy Versus XIII ?

Det har inte visats tillräckligt från Versus för att få mig att återigen överväga ett ett PS3 köp. Jag hade tänkt köpa en PS3a just för FF spelen men när 13 ändå är på väg till 360 så ser jag inte en sån stor poäng i det. Så jag nöjer mig med 13 tillsvidare.

Jag känner att jag måste gilla världen i FF13 för att vilja köpa mer spel som utspelar sig där. Jag kan inte veta det först jag spelat FF13.

Medlem
Skrivet av ladd:
Skrivet av MrMadMan:
Skrivet av ladd:

Ännu ett MMO spel? *Suck*

Aja, tur att jag inte missar något då. Så länge de "riktiga" FF spelen kommer till 360 så är jag nöjd.

Och med "riktiga" menar du inte Final Fantasy Versus XIII ?

Det har inte visats tillräckligt från Versus för att få mig att återigen överväga ett ett PS3 köp. Jag hade tänkt köpa en PS3a just för FF spelen men när 13 ändå är på väg till 360 så ser jag inte en sån stor poäng i det. Så jag nöjer mig med 13 tillsvidare.

Jag känner att jag måste gilla världen i FF13 för att vilja köpa mer spel som utspelar sig där. Jag kan inte veta det först jag spelat FF13.

Är det inte så att spelen utspelar sig i olika världar men samma "universum"?

dvs bara kristallerna och lite annat som de ha gemensamt.

Medlem

Nja, tror nog vi skippar 14 och håller oss till 13 istället, har annat att spela online framöver

1
Skriv svar