PSP Go är officiell

Robot
Medlem
PSP Go är officiell

Ser intressant ut, kan vara ett bra komplement till min Iphone på längre sträckor och tidsfördriv


signatur

AYY LMAO

Medlem

mjo ser väl okej ut, lär väl bli ett köp om gran turismo kommer

Inaktiv

PSP "Go".. what the fuck.. bättre namn kan man väl komma på?

Medlem

1 Oktober köper jag PSP go, då släpps även Gran Turismo till PSP:n! WoW!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

vettefam om jag inte gillar gamla modellen mer, hoppas dem gör " joysticken" skönare en gamla modellen

Medlem

Jag lär köpa en PSP3000 hellre än denna, den är ju ful som stryk. Hoppas bara inte de gör vissa spel exklusiva till en viss version av PSP.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Den är skitsnygg liksom psp slim eller lite eller vad den heter. Men problemet kvarstår - sony behöver en analog styrspak istället för den värdelösa digitala. Min psp ligger mest och skräpar pga just denna tabbe.

Medlem

Hoppas de släpper den i vitt! Ceramic White PSP is the shit!

Medlem

Vit lack fungerar inte för oss som snusar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av viktorelius:

Den är skitsnygg liksom psp slim eller lite eller vad den heter. Men problemet kvarstår - sony behöver en analog styrspak istället för den värdelösa digitala. Min psp ligger mest och skräpar pga just denna tabbe.

Det sitter ju en analog styrspak på alla PSP...

Inaktiv

verkar ju helt ok hoppas på massor av sköna spel till den så köper jag


signatur

[/5] "powernap over"

1
Skriv svar