vad är dålig humor?

Medlem
vad är dålig humor?

ja, vad är igentligen dålig humor.
Är det då man skrattar åt allt, eller är det när man inte skrattar?

För att förtydliga mitt svar. så måste jag ju säga att dålig humor är att man skrattar åt allt, tråkigt.
Dålig humor är alltså inte då man inte skrattar åt något.
Humor. Alltså som förknippas med skratt.
Samtidigt som när man inte skrattar, förknippas med.. öh. Att inte ha något bra skrattsinne 8)
Så förstå min extremt dåliga anledning. Men alltså.
Jag tycker att dålig humor är när man skrattar åt dåliga saker som du kanske förstår

Medlem

signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

En lärare nämnde att dom hade "förlängt" personalrummet, då en polare börjar as garva...dålig humor?


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem
Skrivet av Exeron:

En lärare nämnde att dom hade "förlängt" personalrummet, då en polare börjar as garva...dålig humor?

Vad gick snett hos honom ?


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Alla barnen var ute och badade förutom Pelle för han fick en bulle i ögat.

Medlem

det var en gång en bajs som bajsade


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAA!


signatur

Wai

Medlem

björn gustafsson?

Medlem

Sådana amerikaner som skrattar åt allt, tex. någon ramlar på rumpan och fiser samtidigt. Eller det som går på tv funniest home videos, har kanske fnissat en gång till det.

Medlem
Skrivet av s3ng:

björn gustafsson?

Medlem
Skrivet av s3ng:

björn gustafsson?

japp, och özz nujen.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Achmed the dead terrorist är dötråkig, jag lider varje gång man sitter och kollar på youtubefilmer med polare och nån vill absolut se den...

Medlem
Skrivet av Askamaia:

Achmed the dead terrorist är dötråkig, jag lider varje gång man sitter och kollar på youtubefilmer med polare och nån vill absolut se den...

Word på det. Har någon enstaka gång lagt in ett fejkgarv till pesten.

Medlem

Ja Achmed the dead terrorist börjar bli jäkligt uttjatat... precis som Pablo Francisco var för nått år sedan...

Dålig humor är sport disasters... nån rammlar med en motorcykel i 300 km/h, bryter stjärten och blir förlamad i hela kroppen... vad är så kul med det?

Bra humor(enligt mig) är bland annat vad man kunde se i aftonbladet idag från tv programmet morgonsoffan, där satt kd partiledaren Göran Hägglund och pratade helt seriöst om sin politik medans David Batra och den andra satt och garvade åt honom... det tycker jag är kul

Medlem
Skrivet av lillhenke:

Dålig humor är sport disasters... nån rammlar med en motorcykel i 300 km/h, bryter stjärten och blir förlamad i hela kroppen... vad är så kul med det?

Håller med till 100%! Jag har bara sett ett par avsnitt men jag tycker så illa om hur dom väljer att kommentera programmet.


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

Humor anses dålig i väst?
http://www.youtube.com/watch?v=6crt0q6yW0k


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Humor anses dålig i väst?
http://www.youtube.com/watch?v=6crt0q6yW0k

Hoooo!

Inaktiv

Jag har den sämsta humorn i sverige enligt alla jag känner....

Dom skrattar dock varje gång :):)


signatur

Jag vill att du tar denna tråd seriöst....

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Humor anses dålig i väst?
http://www.youtube.com/watch?v=6crt0q6yW0k

oh dear GOD! bränn han/det/what ever och skjut upp askorna i omloppsbana!


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Humor anses dålig i väst?
http://www.youtube.com/watch?v=6crt0q6yW0k

Japansk humor är sjukt bra xD


signatur

Rawr

1
Skriv svar