James Camerons Avatar plåtat

Robot
Medlem
James Camerons Avatar plåtat

vad handlar filmen om?
För att kosta 250 miljoner dollar så är det första gången jag hör talas om filmen nu. Hoppas de gör lite mer PR för filmen innan filmsläpp, och att filmen är bra, och att spelet är lika bra eller bättre.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

vad handlar filmen om?
För att kosta 250 miljoner dollar så är det första gången jag hör talas om filmen nu. Hoppas de gör lite mer PR för filmen innan filmsläpp, och att filmen är bra, och att spelet är lika bra eller bättre.

" Avatar is the story of a wounded ex-marine, thrust unwillingly into an effort to settle and exploit an exotic planet rich in bio-diversity, who eventually crosses over to lead the indigenous race in a battle for survival "

http://www.imdb.com/title/tt0499549/

tyvärr har inget knappt kommit ut om filmen . alla väntar typ på trailern


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

det enda man behöver veta om Avatar är att den kommer att äga alla 3d filmer något jävulskt. Cameron for president!

Medlem

Ska bli spännande, känns lite som jurassic park?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Om det ens blir något som JP så blir det instaköp. Får se hur filmen artar sig, låter som ett intressant koncept.


signatur

Videomupp

Medlem

snyggt som fan, första bilden ser ju att komma från crysis.

Medlem

hm.. "ex-marine"... vore kanske för bra för att vara sant om det var Alien vs Predator marines vi pratade om här *flin*

Medlem
1
Skriv svar