Het info om APB

Robot
Medlem
Het info om APB

RIktigt skön trailer, men vette fan om det är värt att testa

Medlem

Det verkar riktigt coolt! Jag hoppas på det här och att de lyckas med vad som utlovas


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Inaktiv

Yes, jag är sugen!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Innan jag hade läst mer än rubriken så trodde jag det handlade om "Anti Pirat Byrån".

Inaktiv

Har man typ högkvarter då där man kan planera sin nästa kupp eller sitt nästa ingripande som tjuv respektive polis? Intressant spelidé men jag vet inte hur saker fungerar helt ännu.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Såg ut som GTA4 med lite annan stil och utan känsla på tex. bil sladdar och sånt ;s

Medlem
Skrivet av Exxo:

Innan jag hade läst mer än rubriken så trodde jag det handlade om "Anti Pirat Byrån".

Då var vi två:P

Medlem

Tragisk förkortning hehe.

Medlem

Tycker att stilen var otroligt ful.

Alldeles för upptrissat, för mycket gadgets, för mycket "fullskaligt merc-krig" för min del. Hade hellre tatt nått lite mer down-to-earth och smutsigt gangster-lir där att en "simpel" sak som att sno en bil kräver finess.

Medlem
Skrivet av Puddy:

Tycker att stilen var otroligt ful.

Alldeles för upptrissat, för mycket gadgets, för mycket "fullskaligt merc-krig" för min del. Hade hellre tatt nått lite mer down-to-earth och smutsigt gangster-lir där att en "simpel" sak som att sno en bil kräver finess.

sant, men en bra ide. om dem lyckas göra spelet bra. kan det här bli sjuuuuukt roligt:) håller tummarna

1
Skriv svar