Recensioner ... Dead Space bla..

Medlem
Recensioner ... Dead Space bla..

Dead space har recenserats på gamespot, betyg 9,0.

En sak som är komiskt är hur mycket det kan skilja i betyg mellan recensenter. I aftonbladet fick Dracula origin pc 4 plus och gamespot gav det 7,0 ..
8)

Medlem

Vet du något annat som är komiskt! Jag tycker inte om metal, men det gör min kompis!! Shit vad det är konstigt! (Alltså: Smak skiljer sig.)

Utöver det brukar jag dra mig för att läsa Aftonbladet, man blir bara deprimerad.. Och det gäller inte bara nyheterna utan även recensioner och liknande.

Medlem

Ja alltså visst är det konstigt att två olika personer tycker olika?
Liksom, helt sjukt, vem skulle kunna tro att olika recensenter skulle kunna ens våga bryta normen och ge olika betyg!

Jag gjorde en .gif tidigare idag, den symboliserar lite vad jag kände när jag läste det du skrivit, och nu verkar det som om jag kan manifestera den bildligt, tack landahl


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Tror Dead Space kommer bli bra, jag hoppas det iaf.
Ang. recensenter så utan att låta tjötig: Det är inte så konstigt att två olika personer tycker olika.

Greger: Haha, sicken fin .gif!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av landahl:

Dead space har recenserats på gamespot, betyg 9,0.

En sak som är komiskt är hur mycket det kan skilja i betyg mellan recensenter. I aftonbladet fick Dracula origin pc 4 plus och gamespot gav det 7,0 ..
8)

4/5 = 80%
7/10 = 70%

det var väl inte så stor skillnad...?

Medlem

Vem bryr sig om vad recencenter ger för betyg?


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Vad ni är dumma. Bra recenserat IMO.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd
Skrivet av Rissan:

Vem bryr sig om vad recencenter ger för betyg?

Jag och många andra. Även om det är många personliga åsikter inblandat kan man få ut väldigt mycket av att läsa en recension.

Medlem

Så farlig skillnad var det ju inte som sagt. Du glömde nog bort att aftonbladet inte kör med tio plus.

Inaktiv
Skrivet av Greger:

Ja alltså visst är det konstigt att två olika personer tycker olika?

Att olika recensenter ger olika betyg är inte en självklarhet för alla som läst i Super Play. De kan verkligen inte ge ut ett betyg som ingen annat site har gett förut. Det går bara inte.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av Rissan:

Vem bryr sig om vad recencenter ger för betyg?

Jag och många andra. Även om det är många personliga åsikter inblandat kan man få ut väldigt mycket av att läsa en recension.

Jag kan isf rekommendera Aftonblaskans recension av Europa Universalis 3


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av EliasN:
Skrivet av Rissan:

Vem bryr sig om vad recencenter ger för betyg?

Jag och många andra. Även om det är många personliga åsikter inblandat kan man få ut väldigt mycket av att läsa en recension.

Recensionen ja, jag menade det slutgiltiga betyget som recencenten ger.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar