Jävla SJ!!

Jävla SJ!!

Trist, hoppas du tog med något spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey

har lite spel på laptopen, men just nu ser jag säsong två av Mad Men, fungerar det också

Medlem

Förstår inte varför tågen alltid ska krångla mellan Flen och Katrineholm.

Medlem

Mahlberg
a million dollar question.

Medlem

Lider med dig! SJ är jävla klåpare.

Du vet väl om att du inte ska åka med SJ när det är sol, eller när det är regn, eller när det är snö, eller när det är lagom... Bäst att ta en promenad vart du än ska.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Det är därför man äger en bil

Medlem

Segt! Abandon ship!

Medlem

Hehe. Syster Yster var i Göteborg förra helgen och på grund av att en transformator slagits ut av åska (om jag förstod rätt) stog tågtrafiken stilla, så hon blev strandsatt i Flen.

Dessutom hade hon turen att när hon väl lyckats komma till Gävle flera timmar försenad så startade inte bilen för att den av någon anledning dragit batterier (trasig lampa i bilen, visade det sig) hela helgen.

Det är en fin helg

Medlem
Flakmonkey

Det var ju ingen smidig resa direkt, men vi hade rätt kul ändå när vi satt och väntade på ersättningståget. Var några nissar som hade en cd-spelare med sig så de satte igång Hassan vilket lättade stämningen en aning Sen så fick man ju gratis mat och när man tänker på det så är inte fyra timmars försening hela världen, iaf inte för mig som inte hade något anknytningståg som jag var tvungen att komma till i tid...

Sen så innebär ju förseningen att resan ner var gratis - om jag nu orkar whina hos SJ dvs - och det är ju inte helt fel

1
Skriv svar