Nya bilder från Mass Effect 2

Robot
Medlem
Nya bilder från Mass Effect 2

Verkar vara väldigt mycket mer texturer och en uppgraderad grafikmotor om man ser till hur explosionerna, karaktärerna och vapnen ser ut jippe!

Känns som om mitt 4870x2 får gå i pension när detta släpps, alternativt få en kompis till för att orka med 1920x1080...

Inaktiv

Hoppas det händer mer i detta spelet än det första. Kändes som att kasta pengarna i sjön, mest snack..ingen action och dialogerna kändes så påklistrade, ingen känsla alls.

Medlem

Jag visste nästan att Shepard inte var död, Men nu måste man fixa nått nytt jävla grafikkort för detta...

Medlem
Skrivet av Segas:

Hoppas det händer mer i detta spelet än det första. Kändes som att kasta pengarna i sjön, mest snack..ingen action och dialogerna kändes så påklistrade, ingen känsla alls.

Är du säker på att rollspel är din grej då?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Skulle de inte visa en filmsnutt från spelet på E3 ???

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Segas:

Hoppas det händer mer i detta spelet än det första. Kändes som att kasta pengarna i sjön, mest snack..ingen action och dialogerna kändes så påklistrade, ingen känsla alls.

Är du säker på att rollspel är din grej då?

Jag undrar detsamma.

Själv vill jag absolut inte se allt för mycket mer action, utan hellre fokus på bättre handling och atmosfär på sidouppdragen. Mass Effect har nog med action som det är nu, nästan lite för mycket, så om de skulle ha valt att pumpa in en massa extra pangande bara för "att" så skulle jag bli väldigt besviken.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Segas:

Hoppas det händer mer i detta spelet än det första. Kändes som att kasta pengarna i sjön, mest snack..ingen action och dialogerna kändes så påklistrade, ingen känsla alls.

Är du säker på att rollspel är din grej då?

Jag undrar detsamma.

Själv vill jag absolut inte se allt för mycket mer action, utan hellre fokus på bättre handling och atmosfär på sidouppdragen. Mass Effect har nog med action som det är nu, nästan lite för mycket, så om de skulle ha valt att pumpa in en massa extra pangande bara för "att" så skulle jag bli väldigt besviken.

Precis! Mera action än ettan behövs inte. Hoppas de satsar ännu mera på atmosfär och handling som sagt. Och Makon kan de ju skippa helt, eller fixa till styrningen och känslan åtminstone, för den höll inte alls samma klass som resten.

Medlem

Oj, hur är det med engelskan? Oo

Medlem
Skrivet av Geetcher:

Oj, hur är det med engelskan? Oo

Gissar att du syftar på bildtexten, instämmer. Och hur är det med svenskan egentligen?

Kanske har varit en tuff dag/natt där borta i Amerikat?

1
Skriv svar