E3-trailer: The Old Republic

Robot
Medlem
E3-trailer: The Old Republic

Vill ha en ny Star Wars fiiiiiilm!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ser riktigt coolt ut. Gick och la mig halv 5 imorse och såg denna precis då den "släpptes" på Gametrailers. Synd att det är ett MMO spel...

Jag undrar vem den där Sithen är som "leder" alltihopa?? Inte kan det vara den "nuvarande" Kejsaren som levt 1300 år??


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Inaktiv

Det där var en sjukt jävla välgjord trailer...hoppas det är lika spelbart.

Medlem

Verkar ju helt crazy att alla karaktärer/NPC kommer ha egna röster. Det lär nog höja ribban för MMO spel.

Tänk om spelet kunde se ut sådär ingame

Medlem

Grymt snygg trailer! Blev ju sjukt sugen på att spela det här nu, så trailern gjorde ju lätt sitt jobb


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Wow vilken trailer ville att den bara skulle fortsätta!! Fan att det är ett MMO. Så jäkla synd.

Medlem

Jäkligt bra trailer och en riktig episk lightsaber-duell i slutet! Önskar två saker; att detta var ett singleplayer-spel i stället och att de ville göra en nya spelfilm.


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

håller med det var en fin fin trailer =D kommer lätt testa det och se omd et är värt att spela, verkar så från vad jag har sett/läst

LRI
Medlem

sjukt nice trailer!

Sjukt nice trailer, Det är så man fångar upp någons intresse.
Nu vill jag prova det fastän det är ett MMO....

Medlem

Mucho nice! Vill ha!

Jag hade föredragit KOTOR 3 men what the hey!

Medlem
Medlem

Rätt så fet


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem

Det ser galet härligt ut! Synd bara att det kommer vara Mmo... Skulle gärna vilja se ett nytt Kotor!

Inaktiv

Bioware gör mer i sin trailer än George Lucas gör i tre uppföljare.

Medlem

Nu, varför kunde inte den senaste filmen sett ut sådär istället?

Men detta längtar jag efter som bara den.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Fy fan va nice. ska nog köpa den när den kommer ut

Medlem

Tror sithledaren är med i någon serie som släppts? Lord A.... någonting... (tyckte det nämndes så jag får se om trailern)

Dock; mycket fin trailer, de har fattat hur man ska använda sig av icke-ingame-material. Får se hur spelet blir men måste erkänna att jag blir intresserad.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Vill ha en ny Star Wars fiiiiiilm!

Hmmm, tja de har väl manus för ca tre filmer som utspelar sig efter orginal trillogin, eller är jar helt ute och cyklar?
Så länge de inte gör mer Clone Wars så är jag nöjd.

Medlem

Väldigt bra trailer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Ujujuj ja den trailern fick en att styvna en smula. Hoppas spelet blir lika välgjort.

Inaktiv

Måste säga att spelet ser skit grymt ut. Men kan det verkligen slå World of Warcraft? Säljer mycket i början men resten går tillbaka till World of Warcraft?

Aja jag ska se närmare på The Old Republic, verkar bli skit grymt!

Medlem

Grymt fin trailer. Om det är någon som kan lyckas få till ett MMO med SW tema så är det Bioware - är övertygad om att dom kommer göra ett grymt jobb

Medlem

Oh! Ny sithlord!

Undrar vem denna nisse är?

Medlem

shit får inte blinka måste bara se trailern några gånger till...


signatur

You're funny, and you're nicely shaped. It's ludicrous to have these interlocking bodies and not... interlock. Please remove your clothing now.

Medlem

Väldigt bra trailer. Gör verkligen att man vill veta mer:)


signatur

Freshly dared, the half won.

QRT
Medlem

Småfin trailer. Dock är det den nya generationens star wars feeling. Old school Star Wars ftw!

Medlem
Skrivet av Remus:

Ser riktigt coolt ut. Gick och la mig halv 5 imorse och såg denna precis då den "släpptes" på Gametrailers. Synd att det är ett MMO spel...

Jag undrar vem den där Sithen är som "leder" alltihopa?? Inte kan det vara den "nuvarande" Kejsaren som levt 1300 år??

ööhöm, över 3 000 år så nej:P

Skrivet av toern:

Tror sithledaren är med i någon serie som släppts? Lord A.... någonting... (tyckte det nämndes så jag får se om trailern)

Dock; mycket fin trailer, de har fattat hur man ska använda sig av icke-ingame-material. Får se hur spelet blir men måste erkänna att jag blir intresserad.

Lord Angral? om de är han så verkar så är de inte mycket i trailern som stämmer med serien.


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Sitter här med gåshud. Bästa trailern på länge!

123
Skriv svar