Se Left 4 Dead 2-teasern

Robot
Medlem
Se Left 4 Dead 2-teasern

ojojoj såg kanon ut :>

Medlem

Agreed! Såg riktigt bra ut. Blir nog lagom, då kan jag fortsätta att spela ettan tills tvåan kommer ut

Medlem

Valve är ovanligt snabba.

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Valve är ovanligt snabba.

kanske för att det gameplayet de släppt ser ut som Ettan


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Verkar endast intressant för att Uncle Phil från Fresh Prince är med (typ).

Medlem

Kul och tråkigt på samma gång. Jag hade hellre sett att dom jobbat vidare på det första spelet ett tag till. Jag kan iaf inte låta bli att känna mig lite blåst av ettan som faktiskt var otroligt innehållsfattig, och ändå kostade som ett fullt spel, även om det är riktigt kul. Vi fick ju i alla fall en SDK tillslut!

Sen borde det ju tilläggas att Valve och release-datum inte direkt går hand i hand. Så 17 November i år kan ni ju drömma om Räkna med 2010.

Medlem

Det känns lite.. knas.

Känns som att man kommer betala för saker man kunde fått tag på fpsbanana.
Nya skins, nya banor och ett par nya vapen, borde vara DLC. Men det har väl med Xbox att göra gissar jag.

Medlem

ja de var fan snabba att dumpa ettan, inte mycket extra släppt där ,men aja såg väl kul ut.

Medlem

Detta borde varit en expansion om inte DLC till ettan.

Om dom ska ta ut fullt pris för detta känns det som man blir blåst.

Medlem

Får hoppas att de binder ihop det här med det första spelet på nåt sätt.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

Verkar endast intressant för att Uncle Phil från Fresh Prince är med (typ).

Ja, det är den enda anledningen till att det verkar intressant ... wtf

Medlem

inte undra på att det varit tyst på uppdateringsfronten om de kommer släppa tvåan så snart inpå ettan, de har ju uppenbarligen jobbat hårt på det. tycker det är rent förjävligt faktiskt, varför har det inte fått samma behandling som t.ex. team fortress 2? såvida inte priset är riktigt bra kommer jag inte köpa det. känner mig helt lurad.

Medlem

Ett givet köp! Tack Valve !

Medlem

Hoppas det är dem slutgiltiga karaktärerna, mycket coolare än i första spelet :).

Medlem

Precis vad jag hoppades på! Närstridsvapen! Undrar hur länge de hållit på med utvecklingen om det är tänkt att komma så snart.

Medlem

vad ska jag säga? jag älskar verkligen zombie spel, l4d är ett bra spel, om inte en aningen väldigt fattigt

att se valve redan börjat pilla ihop en tvåa gör mig lite irriterad faktist, kunde dem inte fortsatt lite mer på ettan, tillexempel släppa fler banor vapen och gubbar? har det ens gått ett år sen l4d släpptes eller är det bara i min skalle det snurrar

Får hoppas att 2an blir mer innehållsrikt, för såna där spel håller bara några veckor när man redan köttat klart allt som kommer med

Inaktiv

Tyckte att tanks såg snyggare ut, mer människoaktiga liksom. Vi får se hur slutresultatet blir om det är värt köpet

Medlem
Skrivet av ghoül:

Får hoppas att 2an blir mer innehållsrikt, för såna där spel håller bara några veckor när man redan köttat klart allt som kommer med

Mer några timmar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Äh. Precis köpt killing floor, och jag tycker iaf det kissar l4d i munnen

Inaktiv

Har nu tappat en stor del av min respekt för Valve!

Valves lögn:

http://www.videogamer.com/xbox360/left_4_dead/news/valve_deta...

"Intends to release new maps, characters, weapons and achievements to keep the community growing.

Valve intends to support hotly anticipated zombie survival shooter Left 4 Dead post-release with new characters, new maps, new achievements and new weapons in order to grow the community, Gabe Newell has revealed.

Speaking to VideoGamer.com at Leipzig Games Convention, the Valve co-founder and managing director said the developer intended to follow a similar downloadable content policy as it has with Team Fortress 2."

Ganska uppenbart att dem ljög oss rakt i ansiktet och började arbeta på L4D2 ganska snart efter L4D hade släppts.

Mycket lågt gjort av Valve.

Medlem

Ser mer ut som en expantion och ingen 2a direkt , inte för mig iaf... lite besviken att de ska ta ut fullt pris för en exp . men vem vet det kanske blir mer och snyggare innan release.

Medlem

Ser ju bra ut så. Bra teaser! Men varför kunde de inte bara uppgradera ettan med de nya vapnen? Känns onödigt.

Medlem

Fy fan vad nice med närstrid, istället för att bara slå med vapnet. Stekpanna ftw!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Kanske köper detta till datorn, få se. måste ha folk som vill lira det också.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Men för helskotta! Skippa skitspelen och släpp Episode 3 och Portal 2!

Medlem

Vem har sagt att Valve inte kommer ge ut DLC till L4D bara för att de ger ut L4D2? Kan man inte göra två saker samtidigt? Det är väl många företag som fortsätter uppdatera sina gamla spel även om de gör nya?

Och varför ska ni se det som någon slags RÄTTIGHET att ni måste få DLC till varenda spel ni äger? Det verkar som om ni har krav på utvecklare att om ni köper ett spel så MÅSTE utvecklaren fortsätta ge ut massa extragrejer till spelet. För annars... blir ni sura!!!

Väx upp och sluta vara såna barnrumpor!


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Sååå underbart!

Medlem

Så jävla sämst. Left 4 Dead är utan tvekan Valve's mest överprisade spel någonsin. Om nått kunde dem släppt L4D2 som en expansions-paket till Left 4 Dead till något billigare pris än ett fullt spel.

Kommer ju bara dela upp communityn.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av DonGrif:

Vem har sagt att Valve inte kommer ge ut DLC till L4D bara för att de ger ut L4D2? Kan man inte göra två saker samtidigt? Det är väl många företag som fortsätter uppdatera sina gamla spel även om de gör nya?

Och varför ska ni se det som någon slags RÄTTIGHET att ni måste få DLC till varenda spel ni äger? Det verkar som om ni har krav på utvecklare att om ni köper ett spel så MÅSTE utvecklaren fortsätta ge ut massa extragrejer till spelet. För annars... blir ni sura!!!

Väx upp och sluta vara såna barnrumpor!

Kolla tidigare i tråden, Valve har lovat innan dom släppte L4D att dom skulle fortsätta stödja spelet med en massa saker, vilket kan vara en deal breaker med folk. Såklart folk blir besvikna då.

för det andra, om de nu ska utveckla extra till två st titlar. Så kommer vi alla vara pensionärer innan det blir något vettigt om man kollar på valves tidigare track record innan dom nu blev sellouts som alla andra företag med att släppta L4D 2 så snabbt.

Sluta att svälja sånt här beteende från utvecklare och sluta slicka röv.

12
Skriv svar