EA har MMA-fighting på väg

Robot
Medlem
EA har MMA-fighting på väg

Amen lol,
UFC har precis kommit ut , tror nog de flesta är nöjda iaf för tillfället

Medlem

Ha, folk är aldrig nöjda! och detta kommer först nästa år? Men det ska bli kul o se vad de kan tillföra fighting genren.. personlingen gillar jag de här doserna av realism, Tekken i all ära men Robotar, monster o djur som slår upp varandra i luften som badbollar o inte låter dem landa kan bli lite tröttsamt, likaså ett evigt kastande av eldbollar och teleportering i Streetfighter...


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

omg jag inte har läst fel så klagar alla på UFC..

Medlem
Skrivet av Mack:

omg jag inte har läst fel så klagar alla på UFC..

Har inte spelat det själv men jag har fått uppfattningen att alla gillar det^

Medlem

Så överaskande är det väl ändå inte, MMA blir ju alltmer populärt.

Medlem

Troligt att White låter EA använda UFC fighers.......


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

UFC är sjukt kul i 2p om båda är lika bra typ Online suger det åsna då deras nätkod suger så det går fan inte att spela lagg fritt. Det har en massa små brister i form av dåliga menyer, Saving hela tiden, Sega ladd tider, Men när man går in i oktagonen så är spelet riktigt bra. Särskilt när man har lärt sig den avancerade kontrollen. så


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Hymer, jag spelar laggfritt för de mesta, så de e ju inte helt omöjligt att problemet för dig e lokalt. ett tips dock, om du inte testat, börja lira rankade matcher, de laggar mycket mer i player matches än i rankade.

1
Skriv svar