Drömmer jag eller WTF?

Medlem
Drömmer jag eller WTF?

Har FZ verkligen börjat med störiga annonser innan man får komma in på sidan? Detta var första gången jag stött på detta och jag blev rätt chockad, trodde först att sidan låg nere för ombyggnad eller något men icke då. Som tur är så verkar de inte hända så ofta, 1 på miljonen kanske, vad vet jag?

Medlem

Såg samma sak nu imorse...

Medlem

Upplevde denna chock för 10 sekunder sedan, största reklam sidan i stan.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Spela roll, fz drar säkert in feta cash på det som hjälper dom att uppehålla bra servrar mm. Hur lång tid och hur jobbigt är det för er att klicka på en länk eller bara vänta 10 sekunder om ni inte ens orkar det?

Medlem

De måste dra in pengar på något vis för att kunna fortsätta hålla siten uppe och dessutom utveckla den, och detta är det bästa valet för det hela.

Vissa sites kör med donationer, välvilliga medlemmar får donera pengar etc för att allt ska hållas vid liv och ibland får de lite fördelar för att de gör detta.

Fast med reklam som denna kan du klicka dig vidare till FZ samma sekund du kommer in på reklamen, det kostar dig inget utom ett par sekunder och ett klick med musen.

Ser inte varför folk ens orkar klaga, det är inte precis så att vi lider av det hela på något vis.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Gz för mer pengar


signatur

Rawr

Medlem

professor zamuz träder fram, och svårare är det inte =
http://www.fz.se/?ist=1223848800

använd den länken istället när du går in.

Medlem

Hjälp till att ge dom reklamintäckter i stället!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

det finns inget värre än det.. hellre pop-ups -.-

Medlem

Zamuz, ett par sekunder och ett musklick och du kan inte ens offra det för att ibland trycka dig vidare från en annons till siten?

Dålig stil.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

de får gärna skaffa pop-ups eller någon annan reklam-ställe på sidan. bara det inte blir så på förstasidan som det är just nu.

Inaktiv

Jag märkte den aldrig, var nog för att jag bytte sida från Fz innan den alls hann ladda. Får se imorgon hur den ser ut.


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

eller så rensar du kakorna från din dator, då får du se de nu om nu så vill ^^

Medlem

Jag har länge prisat FZ för att de har diskret reklam som inte stör. Ser ut som det blir slut på detta.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av Naraccas:

Jag har länge prisat FZ för att de har diskret reklam som inte stör. Ser ut som det blir slut på detta.

jag med. FZ har varit så rent och fint medans Gametrailers, Gamespot, Gamereactor och ign.com har haft för mycket reklam. Jag har valt FZ just därför. Nu funderar jag på att byta men vet inte riktigt om den finns någon relativt ren sida. Tips tack

FZ har var klarat sig rätt länge utan denna här typen av reklam och jag har vant mig vid lyxen


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Kom igen med kritiken då ni betalar för det ni nyttjar. Det är ett litet pris att betala för FZ att klicka på en länk för att komma vidare - det finns inte en person i hela världen, på väg att besöka en spelsida som FZ som inte har tid med detta.

Det var dagens pekpinne. Hoppas jag.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Ja, vafan vad alla gnäller. Vem fan bryr sig om lite reklamads?

Sidan måste ju förfan få in lite cash-money.


signatur

B lup

Inaktiv
Skrivet av Eottt:

Ja, vafan vad alla gnäller. Vem fan bryr sig om lite reklamads?

Sidan måste ju förfan få in lite cash-money.

Våga läsa personer utan avatarers inlägg


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Eottt:

Ja, vafan vad alla gnäller. Vem fan bryr sig om lite reklamads?

Sidan måste ju förfan få in lite cash-money.

Våga läsa personer utan avatarers inlägg

Förlåt om jag ör för trött för att fatta, men VA!?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Förlåt om jag ör för trött för att fatta, men VA!?

De som har klagat i den här tråden har ingen avatar...

Medlem

bra FZ ni ger oss fler priser säger jag


signatur

hejsanhejsanhejsan

Avstängd

Tycker det är rätt irriterande, men om det innebär att FZ kan fortsätta med sin sida så är det värt det.

De andra annonserna är det ju bara att ta bort med Adblock. ^^

Inaktiv
Skrivet av mosoloa1:

bra FZ ni ger oss fler priser säger jag

Pengarna går snarare direkt till redaktionens Porsche-kassa. Frågan är om de verkligen är värda en Porsche?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Stackars människor, fasen va det måste vara jobbigt med all den här jobbiga reklamen. 15 sekunder, en hel evighet nästan ju. Åhh, va livet måste vara tungt för vissa.


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem

den här låten passar vid den här situationen snälla ta er tid och njut:

http://www.youtube.com/watch?v=DoLMlL5yJxA

...så perfekt


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:
Skrivet av Naraccas:

Jag har länge prisat FZ för att de har diskret reklam som inte stör. Ser ut som det blir slut på detta.

jag med. FZ har varit så rent och fint medans Gametrailers, Gamespot, Gamereactor och ign.com har haft för mycket reklam. Jag har valt FZ just därför. Nu funderar jag på att byta men vet inte riktigt om den finns någon relativt ren sida. Tips tack

FZ har var klarat sig rätt länge utan denna här typen av reklam och jag har vant mig vid lyxen

Tror inte det finns faktiskt.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem
Skrivet av Donqen:

Stackars människor, fasen va det måste vara jobbigt med all den här jobbiga reklamen. 15 sekunder, en hel evighet nästan ju. Åhh, va livet måste vara tungt för vissa.

Det tar ju inte ens 15, man har redan klickat sig förbi på 2 sekunder, och detta en gång per dag. Jag förstår inte hur folk kan spy över detta som en del gör.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Om man inte kan stödja sin favoritsite på det viset en gång per dag, med de 2-3 sekunder det tar att gå vidare utan att klaga så borde man se över sina stressnivåer.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

1
Skriv svar