Final Fantasy VII släpps via PSN

Robot
Medlem
Final Fantasy VII släpps via PSN

Final Fantasy VII räknas väl vara på top 5 rankningen till världens bästa spel?

Medlem

Oj oj oj.. va trevligt

Inaktiv

Nu dog jag


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Överskattat spel, både 6:an 8an och 9:an är bättre imo.

Medlem

sexan bäst.. men sjuan bra!


signatur

Gärna flärd, men först en rejäl lavett

Medlem

Fast i värsta fall får man ju köpa dem via den amerikanske storen ^_^ Har ju funkat förr.


signatur

Videomupp

Medlem

Om det är i full hd blir det ett köp! kanske thropy?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Europeiska PSN är ju så långt efter, riktigt synd.

Medlem

Kan väl gissa att det tar 3-6 månader innan det surrat igenom SCEE?(inte för att man förstår vad som tar sån tid) Kanske man får skaffa sig ett amerikanskt account ändå...
Får väl hoppas att SCEE sätter lite prioritering på detta iaf.

Medlem

Har fortfarande originalet liggandes i hyllan, och skyddat från minsta repa. Fick ett erbjudande på 1000-1300 spänn på det ett tag sen, jag nekade det. Jag känner inte för att sälja spelet, då det är svårt att få tag i och det är ett av de bästa köp jag gjort!

Fint att se att det kommer till PSN i alla fall!

Inaktiv

Mysigt! Själv sitter jag med en europeisk FFVII och en japansk FFVII International i bokhyllan.

Att vi får även denna i europa tror jag tyvärr inte på alltför mycket med tanke på allt annat gott som inte kommit till europeisk PSN. Utbudet nu är ju smått värdelöst, bara udda skitspel mestadels som inte var någon hit när de kom ens. Kula World är rätt mysigt fortfarande dock.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Underbara nyheter. Jag som nyss var nära att tjack en ps2a för att lira FFVII. Nu blir det en ps3a istället

Medlem

Helt klart en anledning till att köpa en ps3:a


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

ett ord: YES!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Måste ha.


signatur

Rawr

Medlem

Är det någon som vet om detta är en EXAKT kopia av FFVII eller om den på något sätt är modifierad?

Medlem

Låter nice. Har ett FF VII i hyllan hemma hos morsan men gav bort mitt PS2 till kusinen så hans barn kunde spela. Skönt om man kunde tanka ner här hemma och lira på PS3an

Medlem

Nu detta är någonting jag verkligen ser fram emot.
Lätt bästa spelet i Final fantasy serien.

Dock sitter jag fortfarande på Ps1an å spelar de men blir trevlit att kunna ha de på ps3an istället sen.

Medlem

fan, har precis kört igenom det på PC. Blir nog inge köp

Medlem

Jag testade stoppa in mitt original FF7 i PS3:an och det funkade fint. Dock till man ska in till Reactorn första gången... då vill den inte ladda mer.

Alla original PS1 spel funkar på ps3:an, spelar ingen roll vilken version du har.

Medlem
Skrivet av Sevenix:

Överskattat spel, både 6:an 8an och 9:an är bättre imo.

Tycka vad man vill om 6:an men tycker man att 8:an är bättre, då har man dålig smak. Så är det bara.

Hade jag haft ps3 så hade jag köpt detta direkt och kommer remaken så köper jag ps3 direkt om det nu är ps3 exklusivt. Världens... bästa... spel.

1
Skriv svar