Köp 360-titlar via Xbox Live

Medlem
Köp 360-titlar via Xbox Live

Nice:D

Medlem

Så länge priserna är någorlunda nära butikspriser är detta en ganska suverän grej ändå. Man kan önska att det till och med blir möjligt att spara sig en slant.

Inaktiv

Inget som får mig att vilja köpa en 360 mer, filmer och musik on demand däremot... slipper man ha PCn på hela tiden ju.

Medlem

Bådar gott!


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

Kan bli riktigt bra om priserna är rätt.

Medlem

Hmm då är frågan..hur fan ska man fixa större hårddisk??? Hoppas att man kan ladda ner spelet på direkten och dem skickar samma spel till än efter nån vecka lr nåt så man inte behöver spara allting på HD

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

Hmm då är frågan..hur fan ska man fixa större hårddisk??? Hoppas att man kan ladda ner spelet på direkten och dem skickar samma spel till än efter nån vecka lr nåt så man inte behöver spara allting på HD

Finns väl speciella Xbox-hårddiskar att köpa? Du kan nog glömma att få ett fysiskt ex av liret eftersom det är hela grejen med en onlinetjänst. Tvivlar dock på att liren kommer att vara så mycket billgare än i butik. Kolla bara på Steam , ibland kostar ju spelen t.o.m mer än en fysisk kopia. Ibland kan man dock göra riktiga klipp när det är diverse kampanjer.

I framtiden kan vi nog glömma allt vad fysiska kopior heter. Blir så mycket billigare utan mellanhänder , frågan är ju då bara hur prisutvecklingen ser ut. Det finns ju siffror som pekar på att folk verkligen köper spel när priserna ligger på en hygglig nivå. Istället för att utveckla en massa kopieringsskydd och annat trams , så är ju rimliga priser och en stabil distributionstjänst som är framtiden för spelindustrin. (Om de nu vill överleva.)


signatur

War never changes.

Medlem

Ja du har rätt men dock vill jag byta in mina spel mot cash/spel och det kan man inte göra med virtuella köp.

Medlem

Som Pirat själv säger jag att detta låter som en bra idé.
Har trotts allt en 120 gig )

Medlem

Perfekt! Smidigt och enkelt, ingen risk för utförsäljning, försenad leverans eller repiga skivor. Visserligen är Steam dyrt, Men EA, D2D och Gog visar att man kan sälja spel för nerladdning, med bra priser också
Får hoppas MS lyssnar på dem

Medlem

Yes! Fy fan vad bra. Vettiga priser som saknas nu bara.

Medlem
Skrivet av Snoop0:

Som Pirat själv säger jag att detta låter som en bra idé.
Har trotts allt en 120 gig )

Spelen tar väl upp ca 6GB styck?

Då blir det bara 20 spel man får plats med... och inte ens det förresten eftersom det är en del reserverat till systemet, sparfiler och diverse annat.

Ja, nu tycker ni att 20 spel kanske är MYCKET... men jag tillhör dem som vill ha mina spel "READY TO PLAY". Vill inte sitta o behöva installera bara för att man känner sig sugen på o spela något gammalt spel.

Det ska bara va o ta fram det o spela. Det har alltid varit fördelen med konsol. Plug n' Play.

Medlem

Fan va härligt...


signatur

Xboxlive: GeggaSWE
Origin: GeggaSWE

Inaktiv

Min 360 kommer att gå varm 24/7 när allt nytt kommer. Såg att Sverige dessutom skulle få ta del av deras kommande 1080p-streaming som kommer för spel och filmer, sjukt nice (om man nu kan lita på flaggorna de visade upp på presskonferensen). Natal ser fräck ut också.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Äntligen! Detta och Netflix så är det guld!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Dags att MS öppnar upp sin usb-port för att ha sina framtida nerladdade spel på. Men det kanske inte går 2009.


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar