Dubbla Monkey Island serverade

Medlem

HOLY BANANAS!! Vadå längtat efter en uppföljare.


signatur

Idono. That's me!

Medlem

Nu saknas det bara Grim Fandango så är mitt liv komplett

Medlem

JAAAAAAA! :D:D
Äntligen!


signatur

Korvspad.

Medlem

om det gick att göra preorders på xbox live så skulle jag!
hela jag spritter av lycka!

Medlem
Medlem

Nice älskade The Curse of Monkey Island o planerat hur länge som helst att spela båda föregångarna men aldrig blivit av, är väl hög tid o göra det nu

"Can I call you Bob?
You may call me Murray!! I am a powerful demonic force! I'm the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I STRIDE through the gates of hell, carrrying your head on a pike!"

Medlem

... och det är i 2D! Amen halleluja!

Medlem

Jag älskar Monkey island serien så detta låter fint!
Fast Monkey Island 3 har tuffast design(grafik) imo.

Medlem

! whats wrong with his head !

ne men asså hur fan ser hans hår ut ? ser ut som en hatt som ligger där , eller en banan..

curse of the monkey island (3an?) är iaf bäst imo !

gillade inte heller den versionen som dom remake'ade .. han ser för ... mänsklig ut .. inte kul juh :/

och är det till xbox :s hur ska man då kunna spamma allting man ser men klickningar : /

Medlem

Kan en nyhet bli bättre, nej.. Ta mig fan icke, nästan så det skulle firas med ett glas med grog om inte timmen vore så förbannat sen


signatur
Medlem

WAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

jaaaaaaaaaaaaaaa!

Medlem

/BUY /BUY


signatur

PC Master Race!! I7 6700K. RTX 3080. Asus PG348Q. PS5!!

Medlem

Ack, att ingen har nya idéer mera. Remake på remake på remake...

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

men... men... vafan.. screenshotsen på remaken ser ju ut som kattpiss!!
Vadfan, min lillasyrra på fem år skulle ju kunna rita likadant
*besviken*

Trots att jag inget vet om din syrras ritkunskaper kan jag med 100% säkerhet säga att en 5 åring inte kan rita sådär och med 99% säkerhet kan inte du göra det heller.

Vad exakt är det som är fel om man får fråga? Ser väl hur trevligt och "serieaktigt" ut som helst.

Nostalgi på högnivå, vet inte hur många gånger man lirat igenom de första två spelen i serien på den gammla Amigan

Medlem

Detta är ju helt sjukt! Först inte ens i närheten av ett nytt Monkey Island spel och nu har vi två!! Härligt att Dominic Armato lånar sin röst till båda spelen. Grafikstilen i "Tales" känns sådär. Men, det är MI; blir köp ändå!

Medlem

Grafiken är åt pipsvängen, inte en chans!


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Deon:

Nice älskade The Curse of Monkey Island o planerat hur länge som helst att spela båda föregångarna men aldrig blivit av, är väl hög tid o göra det nu

"Can I call you Bob?
You may call me Murray!! I am a powerful demonic force! I'm the harbinger of your doom! And the forces of darkness will applaud me as I STRIDE through the gates of hell, carrrying your head on a pike!"

- Stride?

- All right then, *roll*! Roll through the Gates of Hell! Must you take the fun out of everything?

-You're about as fearsome as a doorstop.
- Is it a really EVIL-looking doorstop?

Jag hoppas verkligen att Murray är med i de nya avsnitten

Inaktiv
Medlem

Så väldigt underbart! Blir gött att sitta med medan solen skiner på utsidan i sommar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Jag kommer garanterat att köpa dessa båda, då Monkey Island är min absoluta favoritspelserie genom tiderna. Underbara nyheter!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

At long last!!!


signatur

Death is the servant of the righteous.

Medlem

Herrejäklar i min lilla låda vad trevligt detta är! Jag som är gammal Monkey-fan sedan starten!

12
Skriv svar