Conviction 360-exklusivt *

KoP
Medlem
Conviction 360-exklusivt *

Kommer säkert visa sig att det bara är tidsexklusivt. Kanske.

Medlem

Extremt vidrigt gjort...


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Men det kommer väll till pc?


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem

Ja, det känns lite ruttet gjort. Förhoppningsvis är det bara tidsexklusivt, för Splinter Cell ska alla få ta del av.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Imponerad, ska köpas. Såg otroligt roligt ut!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Är ett Splinter Cell fan, läst böckerna till och med, men jag tänker inte skaffa en konsol bara för Conviction...

Om det nu kommer till PC överhuvudtaget så kommer det ju antagligen vara en dålig portning och vara konsolskadat...

Ja, Ubisoft har inte vunnit många poäng hos mig på sistone, slår vad om att dem kommer officiellt avbryta Conviction igen och släppa ett nytt Imagine spel istället (vilket helt seriöst skulle bli det 28:e)... Typ... "Imagine: Covert Agent" eller någe sådant.

Medlem

Det kommer till PC också.
Frågan är bara när?

Bara och läs här
[http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5271091065/m/8811075...]


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Satt o kikade på konferensen och såg spelet och polarn sa: "De där ska ja köpa te Ps3an" ... Sen efter det så visar det säg att det enbart skall komma te xboxen. Skapligt knas i skallen. Hade vart skoj lir för det såg ut att leverera. Men dock har ja 360 i åtanke pga Forza 3 och Alan Wake. Men hatar när allt ska bli exklusivt, så jäkla bägigt.

/Adde

Medlem

I love my xbox..Ännu ett bra spelår påväg..Microsoft slutar aldrig imponera :D:D:D

Medlem

Tur att man har en Xbox 360 då. Många härliga spel att se fram emot.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Oj vad fort det går, har han blivit ninja nu?! Känns konstigt att han ska röra sig så overkligt fort istället för lite mer verklighetstroget långsamt och stealth:igt. Arkad?

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Det kommer till PC också.
Frågan är bara när?

Bara och läs här
[http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5271091065/m/8811075...]

Oh holy creampie!!!!

Hoppas de vet vad de talar om, nu vart jag lite glad igen


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Inaktiv

Microsoft bör gömma sig innan jag hittar dem och slår ihjäl dem med mitt PS3....

Inaktiv
Skrivet av Mack3:

Microsoft bör gömma sig innan jag hittar dem och slår ihjäl dem med mitt PS3....

Om du hittar dom så följer jag med...


signatur

The definition of insanity?

Medlem

När jag läste den här nyheten blev jag förbannad! Har spelat vartenda splinter cell på pc, så varför skulle inte nästa komma dit också!

Sen gick man in på Gt och kollade på trailern, i slutet säger han som väl är att det släpps till pc också

http://www.gametrailers.com/video/e3-09-splinter-cell/50007

Medlem

Äh, det är nog lika bra att det går till 360, PC-varianten funkade bäst i det första spelet bara...

Medlem

Som en stolt 360 ägare kan jag bara säga att jag kommer definitivt köpa det här på dag ett :).

Medlem

Det blir PC för mig, har ingen lust att köpa en 360 för ett enda spel, och resten av de spel som kommer till den intresserar mig inte mkt nog.
AC2 kör jag på PS3an och sen har vi uncharted 2 senare, MGS5 spelas där det hör hemma, jag hoppas verkligen inte att det blir sämre bara för att det kommer på 360n också, även om jag inte tror att så blir fallet, men 4an var så sjukt detaljrikt och grafiken var fantastisk.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

Suck jag som hade längtat till att spelet skulle komma och nu när man får höra att det blir xbox360 exklusivt får man en tår i ögat... Bäst för Ubisoft att det släpps en bra edition till PC och ingen kass portning med konsol skador


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

1
Skriv svar