Alan Wake landar nästa år *

Robot
Medlem
Alan Wake landar nästa år *

Tycker att det ska bli intressant att se mer om detta


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Såg riktigt jäkla bra ut på MS konferansen, men 2010?!?!?! Aja, det såg mycket bättre ut än det andra MS visade upp tycker jag, och det andra såg inte dåligt ut ;).

Medlem

det var då fan på tiden.. hur många år har man väntat nu? :/ kan det möjligen vara det minsta grafiskt imponerande än idag?

Medlem

Gameplayen såg riktigt lovande ut!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Såg riktigt grymt ut, som Alone in the Dark fast välgjort och kul
Får hoppas det blir lika grymt som det verkar

Medlem

Remedypolish och med en stämning som få spel kan matcha. Kommer suga in mig totalt...De vet hur man skruvar till det med ljussättning och andra finurligheter. Ge mig

Medlem

Tyckte att det var bara meh.
Dom har hållit på allt för länge med att utveckla det.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

KoP
Medlem
Skrivet av Katana:

det var då fan på tiden.. hur många år har man väntat nu? :/ kan det möjligen vara det minsta grafiskt imponerande än idag?

Skitsamma om det är grafiskt imponerande eller ej.. gör dom ett bra spel med bra stämning och story så är det allt som betyder något.

Medlem

pallar vänta.... kommer bara bli skit iaf.

KoP
Medlem
Skrivet av Tjocksteffe:

pallar vänta.... kommer bara bli skit iaf.

Förutfattade meningar calling.

Medlem

Alltså kommer det 2012?

Jag minns typ 2006, 2007 när jag satt och dreglade åt grafiken. Då lovades en release på 2009.

KoP
Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Alltså kommer det 2012?

Jag minns typ 2006, 2007 när jag satt och dreglade åt grafiken. Då lovades en release på 2009.

Näe.. våren 2010 är det som gäller. Får man hoppas.

Medlem

Skulle det inte släppas runt mars 2008 förut?

Medlem
Medlem

Kommer köpas dag ett! Den gameplay man fick se såg ruskigt lovande ut.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Den ska väl vad jag minns inte komma till PS3 och det är vad FZ har markerat spelet för??

Medlem

Jag har fullt förtroende för Remedy och deras skapelser, inte minst Alan Wake. Vi må ha fått väntat längre än beräknat, men jag har inget tvivel om att det kommer bli helt majestätiskt! Grafik (håller mycket hög kvalité än i dag), intressant gameplay och sist men absolut inte minst - handling och atmosfär i bästa Remedy-anda.

Köpes dag ett!


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

ja iof bra då har man uppgraderat till win7 och en bra dator då

Medlem

Äntligen är det på väg... 6 år, vad har de sysslat med kan man undra...

Medlem

Cryst sake... hur länge ska jag behöva vänta?!


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Det man såg av gameplayet verkade....lite stelt? förstår inte varför alla hetsar upp sig. förhoppningsvis kommer det att finnas övernaturliga fiender också. inte bara besatta bönder med högafflar. "Uppläggs-storyn" är... meh. Hoppas grundstoryn blir allt intressantare ju längre in i liret man kommer.


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Omg ser sjukt nice ut. Ett spel med känsloväckande story sitter aldrig fel. Det ska kännas i hjärtat!


signatur

Rawr

1
Skriv svar