Flight Of the conchords

Medlem
Flight Of the conchords

Tycker de här grabbarna förtjänade en egen tråd.

TV-serien som handlar om bandet Flight Of the Conchords med Jermaine och Bret som kommer från Nya Zeeland. Såg hela serien i sommras och det var nog något av det roligaste jag sätt...

De var i själva verket ett band från början, det gick tydligen inte så bra för dom men sen så bestämde dom sig för att göra narr av sin misslyckande karriär.

Detta är ett klipp ifrån serien där Bret har skrivit en låt till sin flickvän, Jermaine har hjälpt till på ett hörn också...vilket märks rätt tydligt

klipp

Som ni kan se så har de flesta av deras laaagom många views


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Såg några avsnitt av serien, tyckte den var sådär, men helt klart mer sevärd än resten på TV.

Men bästa dom gjort är helt klart deras "show"


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Avstängd

Jag har sett typ ett avsnitt. Deras musik är rätt kul, men i övrigt känns serien ganska tråkig.

Medlem

Jag såg en hel del klipp på nätet för ungefär två år sen eller så. Min favorit är helt klart "the humans are dead". Iofs finns det flera spelningar på utube och alla utom en är rätt kassa. Roliga snubbar, får kolla in serien.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Jaaa, dom är sjukt bra Helt underbara texter, vet inte hur många som jag kan utantill vid det här laget


signatur

ASUS P5Q, Q9550, 4096 MB RAM, HD4850, WD 500GB

Medlem
Skrivet av quadpod:

Jaaa, dom är sjukt bra Helt underbara texter, vet inte hur många som jag kan utantill vid det här laget

Samma här!


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

Medlem

Tyckte de var lite småkul. För mycket fjanteri och bara göra sig roliga på att vara fjantiga, Oh the monkeys,,, monkeys OH HES DEAD.... shot him in the head.... and he´s dead.... monkeys.....

Kul...

Medlem

dom e så himla goa mother uckers t.ex.


signatur

Rawr

Inaktiv

Den gick på SVT nyss. Såg ett avsnitt önskar jag hade kommit ihåg vilken vecko dag den sändes på


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

1
Skriv svar