Forza 3 bekräftat

Robot
Medlem
Forza 3 bekräftat

*dregel*
Låter hur bra som helst .
Vill ha nu! Sen kanske man inte ska hypa det för mycket...


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Microsoft levererar igen, ägigt värre!.

Medlem

Snyggt var det i alla fall.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

KoP
Medlem

Videoeditorn i Forza 3 såg sjysst ut i och med att man själv har ett intresse i att filma och klippa (nu visade dom iofs inte själva editorn men en film som sades vara gjord med den).

Medlem

Bähä! Nu vill ja ha en 360 gotdammit ...

/Adde

Medlem

Det kommer verkligen tidigare än man kunnat tro.

Fräscht ser det ut iaf!

Medlem

14 screenshots och de 2 trailersen finns på forzamotorsport.net som också fick sig ett nytt utseende.

Medlem

Givet köp day 1.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Hoppas det får stöd för g25an den här gången iaf. Men trevligt med en ny titel iaf


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

har längtat på den här "nyheten" länge nu! längtar till oktober (om nu tiden håller).

Verkar skitsnyggt! men är det bara jag som tyckte vissa saker såg konstigt ut i den här trailern (http://www.gametrailers.com/video/e3-09-forza-motorsport/5000...)? det är ju tydligen spelgrafiken som visas så det måste ju betyda att det är ingame (?) och då gillar jag inte riktigt den där "svänga 180grader-köra baklänges i samma hastighet-tillbaka igen" manövern, såg lite arkad ut...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Har väntat länge på detta beskedet. Men ska jag vara helt ärlig så var trailern en aning avtändande, då det såg otroligt arcadigt och löjligt ut med alla snurrande bilar. Inväntar mer material!

1
Skriv svar