Left 4 Dead 2 i november

Robot
Medlem
Left 4 Dead 2 i november

Fan, kan de inte lägga till saker i det första istället? :\

Medlem

Ser skoj ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Fyfan vilket slöseri, vadfan gör som med TF2 istället och uppdatera spelet. L4D är inte ens ett år gammalt och de ska redan göra en tvåa? Riktigt dåligt av Valve, lägg ner tid på Episode 3 istället.


signatur

Play for fun, Play for free
Lita aldrig på en dator du inte kan kasta ut genom fönstret

Medlem

verkligen oväntat , trodde de skulle slipa lite på nuvarande något år till

Medlem

Haha onödigt....DLC till ettan ist

Medlem

Trevligt! Hoppas på lite fler vapen. Motorsåg verkar trevligt, men gärna fler andra vapen för närstrid.

Medlem
Skrivet av Folstream:

Fyfan vilket slöseri, vadfan gör som med TF2 istället och uppdatera spelet. L4D är inte ens ett år gammalt och de ska redan göra en tvåa? Riktigt dåligt av Valve, lägg ner tid på Episode 3 istället.

Tror du seriöst dom bara kan jobba på 1 spel samtidigt?

Sluta nu gnäll om att det inte finns tillägg och skit till "l4d" när dom inte ens har sagt att dom ska sluta utveckla till 1:an.

Medlem

jag tror faktiskt att detta är ett tillägg, dom har ju inte gett några detajler än så det kan ju vara så

Medlem
Skrivet av J0hAnN48:

jag tror faktiskt att detta är ett tillägg, dom har ju inte gett några detajler än så det kan ju vara så

Hehe, nej, det är L4D2

Medlem

Får väl hoppas på lite mer innehåll än i ettan.

Inaktiv

Skulle vara roligt om man kunde lira " Left 8 Dead " eller flera iaf. Skulle vara roligt att springa i en hel grupp och samarbeta mot flera zombies och större banor.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Skulle vara roligt om man kunde lira " Left 8 Dead " eller flera iaf. Skulle vara roligt att springa i en hel grupp och samarbeta mot flera zombies och större banor.

Killing Floor?

Inaktiv
Skrivet av Proppen:
Skrivet av showerguy:

Skulle vara roligt om man kunde lira " Left 8 Dead " eller flera iaf. Skulle vara roligt att springa i en hel grupp och samarbeta mot flera zombies och större banor.

Killing Floor?

Left 4 Dead är mycket bättre. Betalar inte pengar för ett spel som Killing Floor.

Inaktiv

men vavle, vavle... hur gick det med snabba episoder or stöd med DLC, du är ju fadern av det sist nämnda i alle fall. l4d2 är för tidigt.


signatur

The definition of insanity?

Inaktiv

Bara massa uppföljare

Medlem

skitsnack fjant av mikroskiten.. tror dom har pengar köper så bara dem ska släppa skiten.. byter namn på första och släpper ett pengavrak... men men det är BRA


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Detta måste ju vara en utbyggnad på "vanliga" spelet. Jag vägrar tro Valve är så dumma att de gör en "2'a" av detta spel när första är klockrent. Men på samma gång så kan man ju skylla på alla de gejmers som hatar DLC's och bara vill ha "hela" spel, gissningsvis är det en pr grej att bara köra vidare på en 2'a.

Jag tycker i alla fall det är dumt och det möjligtvis skulle riskera en framtid för det nuvarande underbara spelet. Som andra säger, ta hand om det istället.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem

Det har dock inte varit ngn valve konferens än? Vi får hoppas om ep3 med Black mesa source som plåster på såren!!!

men jag håller med detta kunde släppts som ett dlc för jag tror inte de lyckas med att uppdatera grafiken tidigare...

Medlem

HAHAHAHA! Aldrig i helvette att jag köper L4D2 när 1an precis släppts! Haha! Detta måste vara ett jävla stort missförstånd!! Veckans skratt! Tack Valve för den!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av adamius:

Det har dock inte varit ngn valve konferens än? Vi får hoppas om ep3 med Black mesa source som plåster på såren!!!

men jag håller med detta kunde släppts som ett dlc för jag tror inte de lyckas med att uppdatera grafiken tidigare...

Black Mesa är en mod som inte Valve har ett skit med att göra.

Avstängd

Det skulle ju vara kul om de kunde få L4D att fungera som det skall först.. Join with friends? Ta under 20 min att hitta en server tex..

Medlem
Skrivet av showerguy:
Skrivet av Proppen:
Skrivet av showerguy:

Skulle vara roligt om man kunde lira " Left 8 Dead " eller flera iaf. Skulle vara roligt att springa i en hel grupp och samarbeta mot flera zombies och större banor.

Killing Floor?

Left 4 Dead är mycket bättre. Betalar inte pengar för ett spel som Killing Floor.

Killing Floor var helt klart värt pengarna tycker jag nu i efterhand.


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Medlem

Tack så mycket Valve!
Riktigt uthärdlig grafik och förhoppningsvis en story så blir det här bra!
LEft 4 Dead var kul men kändes mest som en beta, långtråkig och enformig. 2:an verkar ha det första spelet saknade och vi spelare klagar inte
Dessutom är det så pass stora förändringar av spelet att det inte är att anse som en expansion utan som ett nytt spel...

Medlem
Skrivet av VALVe:

Sequel to Best-Selling Co-op Thriller Coming This Holiday

June 1, 2009 - Valve, creators of best-selling game franchises (such as Half-Life and Counter-Strike) and leading technologies (such as Steam and Source), today announced Left 4 Dead 2 (L4D2), the sequel to the best-selling and critically-acclaimed co-operative multiplayer thriller.

Coming exclusively to Xbox 360 and PC, L4D2 promises to set a new benchmark for co-operative action games and become one of 2009's marquee titles.

"A large part of how Left 4 Dead became 2008's top-selling new IP on Xbox 360 and the PC was the custom-tailored gameplay made possible by the AI Director," said Gabe Newell, president and co-founder of Valve. "With the knowledge gained from creating the original, new technology, and a passionate team, L4D2 will set a new benchmark for cooperative action games."

Set for release on November 17, the title adds melee combat to enable deeper co-operative gameplay, with items such as a chainsaw, frying pan, axe, baseball bat, and more.

Introducing the AI Director 2.0, L4D's dynamic gameplay is taken to the next level by giving the Director the ability to procedurally change weather effects, world objects, and pathways in addition to tailoring the enemy population, effects, and sounds to match the players' performance. The result is a unique game session custom fitted to provide a satisfying and uniquely challenging experience each time the game is played.

Featuring new Survivors, boss zombies, weapons, and items, Left 4 Dead 2 offers a much larger game than the original with more co-operative campaigns, more Versus campaigns, and maps for Survival mode available at launch.

Supported by a $10+ million marketing campaign, Left 4 Dead has sold over 2.5 million retail copies since it was released in November of 2008. Left 4 Dead 2 is targeted for release on Xbox 360 and the PC on November 17, 2009, and will be launched worldwide with a multi-million dollar marketing campaign across TV, Outdoor, and Online.

"Left 4 Dead was backed by our most aggressive advertising campaign to date, and resulted in a top 5 showing on two platforms during holiday 2008," said Doug Lombardi, VP of marketing at Valve. "Left 4 Dead 2 is a larger game and will be supported with even more consumer and retail advertising programs than the original."

Left 4 Dead 2 will be featured as the cover story on PC Gamer and Official Xbox Magazines this month.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
KoP
Medlem

Oj, kanske dags att skaffa L4D och sätta sig in i det innan 2'an kommer (utifall att man kommer känna sig sugen på det).

Medlem

IGN har varit på valve och spelat spelet, flera gameplay videos och bilder.

Jag undrar verkligen om de planera att ta betalt för detta...

Medlem

Känns mera som en expansion än ett spel, speciellt efter att ha sett gameplay filmerna


signatur

"Mina mappar är slut, kan ni sälja mig några nya...?"
Förvirrad Mac-kund

Inaktiv

Lite förvånad, men blir ett köp, ofc.

123
Skriv svar