Left 4 Dead 2 i november

soi
Medlem
Skrivet av Remus:

HAHAHAHA! Aldrig i helvette att jag köper L4D2 när 1an precis släppts! Haha! Detta måste vara ett jävla stort missförstånd!! Veckans skratt! Tack Valve för den!

+1

Medlem

Hoppas det blir som jag föreställt mej L4D från början nu då, där du kan använda dej av i princip allt i din omgivning.
Stolsben, köksknivar, sönderslagna flaskor, golfklubba(klassisk?)
Eller kunna barrikadera in sig själv precis som det var tänkt att fungera i HL2 från början!

EDIT: Bara jag eller ser dumparna skit ut? fattas det skuggor tro eller varför ser de knäppa ut?:S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Tjejen har scoutens slagträ, samma ljud med.

Medlem
Skrivet av Muppen:

Fan, kan de inte lägga till saker i det första istället? :\

Håller med helt där, menar även om 2an kommer så tror jag den inte kommer bli bättre än 1an. Kanske håller samma mått men inte bättre.


signatur

"It's no that I'm lazy. It's just that I don't care"

Medlem

Asså, ser trevligt ut, är Valve Fanboy till MAX men e de bara jag som inte tycker det här känns som... Valve?
Är det en expansion DLC eller bara en uppdatering e jag glad, men detta är inte Valve Style.
Blir både orolig o glad.

Medlem

Shit, känner mig skeptisk mot Valve för första gången.. Tror jag går o skär mig
De få sakerna som jag gillar är AI director 2.0 och chainsaw.
Hoppas bara Valvekänslan sitter kvar i personalen på Valves kontor. Bli inga MONEY freaks FFS!

Medlem

Jag är mega-Valve-fanboi, men det här känns skrämmande fel. Var övertygad om att köpet av L4D skulle bli som för TF2, en investering i nått som vidare utvecklades snarare än en isolerad titel.

Hoppas verkligen (!) att de har en bra lösning i åtanke.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Tycker att det är bra att de gör ett nytt istället för DLC i detta fall. Hoppas att det inte ligger ammunition och skräpar överallt och att man får använda mer konstiga vapen att slåss med istället.

Medlem

Haha märks att det är finanskris när dom släpper en tvåa på ett år gammalt spel.

Mjölka pengar någon?

Medlem

Hoppas att de binder ihop spelet med det första. Annars är det riktigt kasst.

123
Skriv svar