Heroes of Telara tillkännagett

Robot
Medlem
Heroes of Telara tillkännagett

Så många MMO med fantasytema. Är inte marknaden mättad? Det krävs ju något väldigt speciellt för att bli populär i den här WoW-dominerade genren. Det såg ju varken bättre eller sämre ut än något annat MMO som jag sett. Får väl se om något annat dyker upp som kan säga varför folk ska köpa just det här framför alla andra, men just nu tycker jag det verkar vara ytterligare en kopia.

Medlem

Har inte folk tröttnat på att bli "hjälten som räddar världen" än?

Medlem

Är så förbannat trött på fantasy, men det här såg ju faktiskt bra ut. Verkade vara är väldigt gött flyt i spelet.

Medlem

Vill inte utge mig som något falsk siare, men jag tycker mer synd om de duktiga kreatörerna som förlorar jobbet när företagens multumsatsningar inte går hem.

Ja, marknaden är sannolikt mättad. Fortfarande dyker det alltså upp dessa efterdyningar som redan arbetats med ett tag där diverse fantasy-MMO gett skalv andra vill ta del utav.
Inte helt osannolikt visar det sig som många andra mer eller mindre stupade resultat vara ett hyggligt spel som säkerligen skulle gått hem under andra omständigheter. Tyvärr råder icke dessa i nuläget.

Den som lever får väl se.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

jag kommer nog testa det..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Det såg bra ut, men då kan jag lika gärna börja spela warhammer igen.

Inaktiv

Orkar...inte...mera....fantasy...baranserade....online....spel.....
*svimmar*

Medlem

Såg bra ut Ska nog testas.

Medlem

Såg inget som fick mig att någonsin vilja testa spelet.

Inaktiv

Tyckte det såg väldigt nice ut. Inte alls så stelt som så många andra MMO är som ska eller har släppts.

Men trailers säger egentligen inte så mycket, får vänta tills det kommer en riktig gameplay film innan man börjar dregla.

Medlem

What? World of Warcraft finns ju redan så det behövs inget nytt fantasymmorpg.

Medlem

grind och ytliga quests? nä nu räcker det ...

Medlem

Jaha? Ett fantasy-MMO? Ursäkta om jag inte höjer på ögonbrynet...

Det enda intressanta med den filmen var om man får slåss mot Fantomen och Bandarerna om man går in i dödskallegrottan.

Inaktiv
Skrivet av psykotisk:

What? World of Warcraft finns ju redan så det behövs inget nytt fantasymmorpg.

Nene, glöm WoW, vi har ju WAR för sjutton.

1
Skriv svar