E3: Microsofts presskonferens tidigarelagd

Medlem
E3: Microsofts presskonferens tidigarelagd

Framflyttad? Snarare Bakflyttad.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Medlem
Skrivet av WaltX:

Framflyttad? Snarare Bakflyttad.

Om man ser tiden från tidens början, så blir 19.25 tidigare än 19.30, vilket är framför, därav framflyttad, emot perspektivet. Haha:P

On topic: Epic fail's ClifailyB ska visa ännu mer lagg, rock on! Men lite news om Crackdown 2 skulle inte vara fel:)


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Jag hoppas på Crackdown 2 jag.. Ettan var ju ett kanonspel trots sina brister.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av xXMarcusXx:
Skrivet av WaltX:

Framflyttad? Snarare Bakflyttad.

Om man ser tiden från tidens början, så blir 19.25 tidigare än 19.30, vilket är framför, därav framflyttad, emot perspektivet. Haha:P

On topic: Epic fail's ClifailyB ska visa ännu mer lagg, rock on! Men lite news om Crackdown 2 skulle inte vara fel:)

Jo, det var så jag tänkte


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Jag som hade tänkt spela ikväll. Jaja det får bli att hålla koll på detta istället.

Medlem

Ett nytt Halo kanske...:D

Medlem

Med tanke på att de rör sig om bara 5min så skulle ja tippa på ett tillbehör till Xbox 360, nytt pris för maskinerna, en ny version av 360n eller kanske tom gratis Xbox Live Gold. Tror inte att de rör sig om ett spel.

Medlem

Allt av lionhead gör mig glad

Medlem

Våre jevligt nice med Gratis Xbox live Gold, fast precis köpt för 3 månader.....

Medlem

Sitter med spänning och väntar på nytt från Alan Wake!!!!!!!!!

Medlem

Läste på xbox.com att det var 20:30 svensk tid och inte 19:30, någon som kan bekräfta vilken tid det egentligen är?


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem
Skrivet av Aftonstjaerna:

Läste på xbox.com att det var 20:30 svensk tid och inte 19:30, någon som kan bekräfta vilken tid det egentligen är?

19.30

Edit: Alltså 19.25

Medlem
Skrivet av Nioreh:
Skrivet av Aftonstjaerna:

Läste på xbox.com att det var 20:30 svensk tid och inte 19:30, någon som kan bekräfta vilken tid det egentligen är?

19.30

ok, tack


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Perfekt! Vill gärna se bilder på Halo 4 och Halo 3 : ODST!

Medlem

Yay kanske en handhållen sak oxå:P

1
Skriv svar