Starcraft II förmodligen i år

Robot
Medlem
Starcraft II förmodligen i år

Oj, låter riktigt riktigt bra de här. Tar ett glas mjölk bara denna nyhetens skull!


signatur

AYY LMAO

Medlem
Medlem

ja förmodligen i år , har för mig november 2008 skulle väl dom släppa detta från början? Sen så vart det Mars och nu hoppas på Innan året slut =D + att dom har delat upp spelet i 3 delar , om jag inte minns helt fel.

Medlem

"Hell, it's about time!" - Space Marine

Detta spelet ska jag boka när det närmar sig release! Klan matcher skall återigen spelas på min dator!

Zerg är bäst!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Natrium:

ja förmodligen i år , har för mig november 2008 skulle väl dom släppa detta från början? Sen så vart det Mars och nu hoppas på Innan året slut =D + att dom har delat upp spelet i 3 delar , om jag inte minns helt fel.

Dom har väll aldrig sagt något datum förut för release?

Medlem

äh, vem bryr sig, ge oss D3

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av Natrium:

ja förmodligen i år , har för mig november 2008 skulle väl dom släppa detta från början? Sen så vart det Mars och nu hoppas på Innan året slut =D + att dom har delat upp spelet i 3 delar , om jag inte minns helt fel.

Dom har väll aldrig sagt något datum förut för release?

Tror bara det är vad folk inbillat sig tidigare.

Medlem
Medlem

ja de är ju fan inte snabba

Medlem

Hm..
Kanske blir te o lira när det kommer , är inget super fan av varken genren eller StarCraft men lirade 1an en del förr så kan ju bli bra.

Är ju trots allt än av de mer kända gamla titlarna inom RTS.

Medlem

Det här är Blizzard vi snackar om. Det kommer 2011. Tidigast. Tro inget annat.

Medlem

Mm, snart kommer betan är det sagt..

Medlem

Huvudsaken är att det kommer till skillnad från andra spel...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Inaktiv

Var är källan till detta?

Inaktiv
Inaktiv

Detta kommer bli årets release, men jag tror inte det kommer bli större än ettan. Så stort som ettan är i korean är bara galet.

Medlem

Det har tagit löjligt lång tid att få klart denna remake.

Medlem
Skrivet av Brandter:

Detta kommer bli årets release, men jag tror inte det kommer bli större än ettan. Så stort som ettan är i korean är bara galet.

Det är just det som gör att jag tror att det kommer att bli större än ettan. Det måste vara en enorm längtan efter tvåan och jag kan tänka mig att det är en hel del som lagt SC på hyllan, men tänker börja spela tvåan när det kommer.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Önskar att denna nyhet kunde ha gällt Diablo 3 istället


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Det är omöjligt att slå SC, men bra blir det nog, och större tror jag det blir eftersom allt mer folk spelar och att såklart att blizzard har ett bra ryckte.

Medlem

Gah, det betyder förmodligen att D3 _inte_ kommer i år så för min del en rätt tråkig nyhet. :/

SC2 blir säkert relativt underhållande dock.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av Hannu87:

äh, vem bryr sig, ge oss D3

Vem bryr sig... Dåligt valda ord. xD

Medlem
Medlem

Det betyder att Diablo 3 kommer tidigast 2010. Ser fram emot Diablo 3 såååå mycket. Ser fram emot Starcraft 2 ganska mycket.

Medlem

Tja, WotLK lyckades de pumpa ut i fjol utan några förseningar, samt att de delat upp SC2 som en trilogi, så det är nog troligt att det faktiskt kommer i år om betan är så nära nu.

Om det kommer bli bättre än ettan eller inte... De som spelar SC1 multiplayer på en sån hög nivå kommer nog att hålla sig till ettan i slutändan. För dem är det samma sak som att göra en uppföljare till fotboll eller shack.

Medlem

Waow... här är jag borta från forumet i 15 minuter... 15 MINUTER!
och ni har redan fyra nya nyheter.
Starcraft2 kommer förmodligen att bli riktigt bra, men tror dock att det inte når upp i popularitet Pga folk (inga namn nämns) anklagar både StarCraft och Diablo 3 för Wow Gayness... och de vill därmed inte köpa spelet på grund av just detta.
VA ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK!?

Jag längtar så mycket efter detta spel.
Det kommer nog slå ettan ganska stort med den nya editorn och allt annat smått o gott, te.x när du kör campaign måste du använde gamla wraiths för Jim Raynor har inte råd att använda Vikings/Banshee's


signatur

PIRANHA BYTES FTW

Medlem

Det är CLOSED beta det är CLOSED beta det är CLOSED beta och det är CLOSED beta, vilket flera påpekade i er första artikel.

Medlem

"We're targeting an end of year release--this year--for StarCraft 2. But as always, we won't release it until it meets our standards and the expectations of our players."

"Det har spekulerats i tidigare att Blizzard fått snabba upp sitt releaseschema efter sammanslagningen mellan Vivendi/Activision för att glädja cheferna/aktieägarna."

Synd en del inte kan läsa, nej det är inte CLOSED beta...

Medlem

måste nog köpa ny dator för detta

12
Skriv svar