VETENSKAPLIG POLL!!! SE hit! Plumspapper

Medlem
VETENSKAPLIG POLL!!! SE hit! Plumspapper

Tänkte göra en skitbra undersökning ang plumspapper

Den fackamannamässiga beskrivningen på ett plumspappe är en bit toapapper som man lagger i toan INNAN man börjar bajsa, för att förhindra att det låter "plums" när avföringen, även kallat skiten, fdaller ner i vattnet i botten på toastolen.

Så svara på pollen, den kommer att användas i extremt seriösa syften till att förbättra ocg ställa krav på staten


signatur

Det var inte jag...

Medlem

HAHA!

Men jo, det händer att man gör.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Jag gör bara sånt hemma så det behövs inte


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Inaktiv

Jag kan passa på att tala om varför man egentligen använder plumspapper.

Första gången jag stötte på fenomenet var när jag var tillsammans med en lika snygg som skötsam tjej. Jag frågade varför hon la papper i först. Uppenbarligen av praktiska skäl så att det inte ska stänka. Förvisso fungerar det även som ljuddämpare. "Plumspapper" passar dock in på båda fenomenen och är ett perfekt ord ahahaha.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag gör bara sånt hemma så det behövs inte

Måste bli ganska tungt att vara bortrest en längre tid alltså?

On topic så säger jag alltid. Det har liksom blivit reflexmässigt att göra innan skiten ska ut.

Medlem
Skrivet av unix:

Jag kan passa på att tala om varför man egentligen använder plumspapper.

Första gången jag stötte på fenomenet var när jag var tillsammans med en lika snygg som skötsam tjej. Jag frågade varför hon la papper i först. Uppenbarligen av praktiska skäl så att det inte ska stänka. Förvisso fungerar det även som ljuddämpare. "Plumspapper" passar dock in på båda fenomenen och är ett perfekt ord ahahaha.

för andra har det följt med sen bardomen då de var rädda för att nåt skulle komma ur toalettstolen och bita där bak, men har med tiden blivit ett praktiskt skydda-rumpan-från-stänk-metod.


signatur

thank you, come again

Medlem

Aldrig ens hört idén förut, och definitivt aldrig praktiserat det.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Reflexmässigt, ja. Det är väldigt obehagligt när kissvatten stänker ner hela rumpan.

Dom borde uppfinna nya toaletter som tar hand om det problemet. Om 100 år kommer man titta tillbaka och skratta åt de primitiva kisstänktoaletterna. xD

Medlem
Skrivet av Mikaelh:

Reflexmässigt, ja. Det är väldigt obehagligt när kissvatten stänker ner hela rumpan.

Dom borde uppfinna nya toaletter som tar hand om det problemet. Om 100 år kommer man titta tillbaka och skratta åt de primitiva kisstänktoaletterna. xD

I många andra europeiska länder(särskilt österrike) har jag stött på toaletter som inte bara går som ett hål rakt ner utan som har en sorts skål som förhindrar att det stänker, väldigt väldigt bra toaletter :D!

Medlem

Nej.
Har aldrig använt mig av det


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Hahaha! Härligt, fortsätt svara.. intressant


signatur

Det var inte jag...

Medlem

När tjejen finns i närheten så, är jag hos polare så brukar jag inte bry mig.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

haha låter helt cp

nej aldrig gjort å har ingen tanke på att göra.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Som stänkskydd.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag praktiserar detta religiöst.
En gång har det har det bitit mig dock... Lade i way för mycket papper och eftersom jag är den typen som gör åt en halv rulle blev det ganska mycket i holken... jag spolade för att få undan skiten men det blev stopp och det slutade med att jag doppade pungen i bajvatten. Beware!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Japp. Preparerar alltid toan med stänkskydd innan jag går loss på den.

Medlem

Satan i gatan Castor, det var en härlig anekdot!

Jag använde det då och då förut, men nu pallar jag inte. Däremot så brukar jag sätta mig över toaletten som så att skiten inte ramlar mitt i pölen, utan snarare så nära porslinet i vattenringen som möjligt. Då förhindrar man plums, men det blir fartränder om magen är lite dålig.

Dock är de som utför detta stunt är tränade proffs, och inga försök att imitera detta uppmanas. Jag kommer inte att titta på några filmer som skickas till mig.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Jaja lätt. Tröttnade också på rövstänket en dag och började lägga i papper.

HinduTimes: Porslinet på mitt dass har nog för skarp lutning för de försök som gjort har inte gått bra

Castor: Hehe, hade också liknande problem i början med stopp. Inge trevligt...

Medlem

alltid, men jag är lite impad av de som inte gör det. rock on!

Medlem

Man kanske ska börja med det nu då:)
Har aldrig tänkt på det förut.. Och det är ju inte trevligt när det stänker..!


signatur

Wai

Medlem

Alltså brukar kissa efter jag bajsat ;P;PPP;;P;P;P;P så jag behöver inte bry mig om kissvatten upp i arslet.
Använder dock THE PLUMSPAPER mest av ljuddämpande skäl.

Medlem

plumspapper? aldrig hört talas om...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av HinduTimes:

Satan i gatan Castor, det var en härlig anekdot!

Jag använde det då och då förut, men nu pallar jag inte. Däremot så brukar jag sätta mig över toaletten som så att skiten inte ramlar mitt i pölen, utan snarare så nära porslinet i vattenringen som möjligt. Då förhindrar man plums, men det blir fartränder om magen är lite dålig.

Dock är de som utför detta stunt är tränade proffs, och inga försök att imitera detta uppmanas. Jag kommer inte att titta på några filmer som skickas till mig.

Denna metod är super! Använder den mycket ofta. Dock skiter jag aldrig hos kompisar jag inte känner väl eller i skolan. Kan bero på att toalettdörren där är gjord av tunt trä och onormalt stora springor runtom. (nere i en källare så alltihop är ett enda rum med två meter till el gruppen! :$)

Medlem

Haha har aldrig hört talas om nåt som plumspapper, lustigt att man kan ha missat nåt sånt. Men jag är väldigt diskret när jag är på andras toaletter, jag siktar bla. mot kanten så det inte hörs men då får man se till att skit randen försvinner! Sen så brukar jag alltid sätta på rinnande vatten samtidigt, så folk tror jag är på tvätta händerna stadiet när jag sitter och krystar. Sen så dushar jag nästan alltid efter att ha skitit för det blir inte rent med papper! Skulle ha som i turkiet eller vad det nu var, både papper och en sån där vatten stråle!

Medlem
Skrivet av nils45:

Skulle ha som i turkiet eller vad det nu var, både papper och en sån där vatten stråle

En bidé


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Använder alltid plumspapper, oavsett vart jag befinner mig. Det är som många sagt för att försäkra andra att inte höra att man skiter, plus att det inte skall stänka.

Så plumspapper plus att man sätter på kranen, så kan man vara helt ifred på toaletten.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Inaktiv
Skrivet av b0ne:

Så plumspapper plus att man sätter på kranen, så kan man vara helt ifred på toaletten.

WTF?! Paranoid?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

alltid.
bara för att det är inte så trevligt när det stänker.

Medlem

Händer väldigt ofta att man använder denna effektiva metod.

Har dock aldrig hört namnet innan men det passar perfekt.

Avstängd

Jag har aldrig använt plumspapper och det känns som att det är under min värdighet. Det känns som ett påfund av fisförnäma damer som är rädda att det ska höras lite när de utför sina behov.

12
Skriv svar