Matrix Online stänger ner

Robot
Medlem
Matrix Online stänger ner

Vänta nu, va? Det här spelet har jag inte hört ett dyft om! Det var som fan. Måste verkligen floppat...


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Aldrig hört talas om detta spelet :S

Medlem

provade betan någon gång, men fick ingen känsla för det.
Trist för dem som fortfarande spelar spelet och tycker det är kul.

Medlem

de tänker helt fel när de utvecklar matrix spel. Man vill ha snabb gameplay med mycket action. Finns inget matrix spel som uppfyller det.

Medlem

Jag hade ingen aning om att någon faktiskt spelade detta idag. Mig veterligen så var det näst intill ospelbart när det släpptes; Osynlyga väggar, krasher ja, you name it.

Medlem

Att det inte stängts ner förrän nu förstår jag inte, det spelet har många sett som ett skämt under väldigt lång tid
Men att folk inte ens hört talas om det förvånar mig lite

Medlem
Skrivet av dmon:

de tänker helt fel när de utvecklar matrix spel. Man vill ha snabb gameplay med mycket action. Finns inget matrix spel som uppfyller det.

Matrix Path of Neo tycker jag uppfyller det kravet.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Har ni inte hört talas om spelet? Undrar hur spelet utvecklades från release för jag minns när jag läste recensionen, grät inombords.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Lite synd iof för spelet har en del av storyn och känslan av matrix. Men det är för få som spelar och de flesta som spelar är nästan helt RP-inriktade(inget fel, speciellt inte i detta fall).
Men det fick aldrig någon större pubilk utanför de som verkligen gillade matrix från början.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Stått och hållt i boxen i spelaffärer för att försöka luska ut vad det var för något


signatur

a"C"RED -

Medlem

Jag trodde det här var dött för länge sedan. Lustigt indeed.


signatur

Bengebolle

Medlem

Vänta nu.. trodde att de la ner spelet för ett halvår sen? Vad har jag nu blandat ihop det med?

Medlem
Skrivet av Jokkocze:

Vänta nu.. trodde att de la ner spelet för ett halvår sen? Vad har jag nu blandat ihop det med?

Age of Conan?

Medlem

Trodde att spelat var dött sen länge.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo, det är inget spel man tänkt på, men kommer ihåg då det kom och glömde det lika snabbt. Men jag är inte heller något större fan av Matrix; de är små-underhållande men Keanu Reeves var ej ett bra val

Medlem
Skrivet av reVVe:
Skrivet av Jokkocze:

Vänta nu.. trodde att de la ner spelet för ett halvår sen? Vad har jag nu blandat ihop det med?

Age of Conan?

Ja, för Age of Conan är ju nedlagt... Not.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Tänkte prova spela detta när de kom men blev aldrig av, luktade flopp redan då.


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Medlem

tänkte köpa spelet men när jag såg gameplay så... nej tack.

Medlem

Sony är generellt bra på att hålla äldre MMO:s vid liv. Everquest, Everquest 2 och t.o.m. megafloppen Vanguard tutar på utan något stopp i sikte.

Medlem

Provade trial. Stängde av snabbt.

Inaktiv
Skrivet av Jokkocze:

Vänta nu.. trodde att de la ner spelet för ett halvår sen? Vad har jag nu blandat ihop det med?

Hellgate London?.

Tabula Rasa?.

Medlem

hmmm, matrix online läggs ner? bah! det kommer ändå hållas vid liv av någon galen korean.

1
Skriv svar