Burnout Paradise gasar vidare

Robot
Avstängd
Burnout Paradise gasar vidare

Sjukt mycket DLC till Burnout, ska snart kanske köpa ultimate box.
Varför kan inte alla utvecklare släppa DLC för?

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Varför kan inte alla utvecklare släppa DLC för?

Tycker det är bra att inte alla gör det. Jag vill köpa hela spel och inte en massa småbitar.

Medlem

Criterion har verkligen lyckats med Burnout Paradise och att dom kan hålla ångan uppe med grymma DLC gör ju inte saken sämre. Blir att köpa när det kommer.
Skulle inte säga att dom släppt så mycket DLC men det är roliga DLC som håller grymt hög kvalite.

Medlem
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av KrejzY:

Varför kan inte alla utvecklare släppa DLC för?

Tycker det är bra att inte alla gör det. Jag vill köpa hela spel och inte en massa småbitar.

Om ett spel är komplett (i den benämning att man får ut mycket underhållande speltid) redan från början så anser jag att DLC bara är välkommet. Utvecklarna kan då, under en längre tid än utsatt deadline för spelet från första början, skapa mycket underhållande kreationer i form av DLC. Självklart ska DLC:n som släpps hålla en viss kvalité, och inte bara vara utpumpat strunt för att tjäna någon extra kosing här och där. Det ska helt enkelt vara valuta för pengarna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Avstängd
Skrivet av Kazutoyo:
Skrivet av KrejzY:

Varför kan inte alla utvecklare släppa DLC för?

Tycker det är bra att inte alla gör det. Jag vill köpa hela spel och inte en massa småbitar.

Nu menade jag iofs att de inte ska släppa DLC direkt efter spelsläppet, utan efter ett par månader när man spelat klart spelet...

Medlem

Gillade att man kunde köpa det digitalt via PSN. Stort plus!
Men vissa BD-titlar förstår man att man inte kan distribuera digitalt.

Medlem

Om de bara kunde vara lite mer PC vänliga och snabba på DLC där.. eller ens nämna något om det. Går mycket trögare på PC är min uppfattning.


signatur

gurkoz!com - www.gurkoz.com | Everything you can imagine is real

Medlem
Skrivet av gurkoz:

Om de bara kunde vara lite mer PC vänliga och snabba på DLC där.. eller ens nämna något om det. Går mycket trögare på PC är min uppfattning.

Är väl inte så konstigt när dom tjänar mer pengar på att släppa DLC till PS3 och Xbox

Medlem

Blir flickvännen glad, hon är helt besatt av det här spelet. Utan tvekan det som går varmast på min PS3a.


signatur

The cake is a lie...

Medlem

Äntligen, ser fram emot ön!

Medlem

Lyckas inte komma igång med cops and robbers. Någon som kan tipsa hur jag gör?? Har köpt det via PSN.

1
Skriv svar