Molyneux nästa projekt på E3?

Robot
Medlem
Molyneux nästa projekt på E3?

Black & White 3?

Medlem

dungeon keeper 3? kan ju drömma


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Inaktiv
Skrivet av Pliskin:

Black & White 3?

Fan jag tänkte samma sak!

Skulle vara så jävla grymt. Black & White är fan det bästa spelen enligt mig! Så himla roligt!

Inaktiv

Något väldigt stort och eftertraktat är nog på gång iaf

Medlem
Skrivet av Griimlock:

dungeon keeper 3? kan ju drömma

Det kan man. Men jag vet inte om jag skulle vilja ha det ändå. Spel som återupplivar gamla serier har ju en tendens att vara ganska dåliga i jämförelse med deras storebröder.
Men jag skulle bli glad ifall det kom, helt klart


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av Griimlock:

dungeon keeper 3? kan ju drömma

åh, mörkrets älskarinna, så jag har saknat dig.

Vår tid i tortyrkammaren,
smisket,
latexbehandlingen.

ahh, good times, Good Times.

Medlem

borde bara B&W lr dungeon keeper då jag tyckte dom var mest klassiska, och ny syndicate vet vi ju redan är på g så tror inte det är den direkt. vad det än är så är det förmodligen fett


signatur

//monster

Medlem

Ett Fable 2 till pc vore kanon.

Medlem

Molyneux är så otroligt överskattad.

Medlem

Jag tror EA äger rättigheterna till Dungeon Keeper så det är rätt så uteslutet. Syndicate däremot, verkar inte helt omöjligt.

Medlem
Skrivet av dalle:

Molyneux är så otroligt överskattad.

Snubben lider fan av storhets vansinne.

Medlem

Har noll förväntningar på vad det än kan tänkas bli av detta. Dax att börja övertyga istället för att ta för givet att folk köper skräpet.

Medlem

Dungeon Keeper 3 tror jag inte det blir, EA äger väl hela rättigheterna? Men det vore ju kanon med ett DK3 från Lionhead efter katastrofnyheten om DK-MMO´t


signatur

Game long and prosper

Inaktiv
Skrivet av dalle:

Molyneux är så otroligt överskattad.

Jag tycker de flesta "stora" spelskapare är ganska överskattade.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem
Skrivet av Lilleputten:
Skrivet av dalle:

Molyneux är så otroligt överskattad.

Jag tycker de flesta "stora" spelskapare är ganska överskattade.

Förmodligen, men så finns det ju de som gjort det där extra. Ovanstående herre är en av dem...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Skulle inte han göra något som hette Dimitri där man fick återuppleva sitt liv eller hur det var? Lät väldigt skumt, men det var några år sedan nu jag hörde om det.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem
Skrivet av Griimlock:

dungeon keeper 3? kan ju drömma

Jag trodde EA hade de enda rättigheterna till DK?

Medlem
Skrivet av Mooe:
Skrivet av Griimlock:

dungeon keeper 3? kan ju drömma

Jag trodde EA hade de enda rättigheterna till DK?

jo men man kan ju drömma att fadern till spelet gör 3an endå


signatur

Nalta saker ska man kunna hinna idag

Medlem

Jag tippar på Fable 3, det är i utveckling åtminstone, var ju någon röst-skådis som läckte på sin Twitter att han skulle göra röster för Fable 3.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Jag tippar på Fable 3, det är i utveckling åtminstone, var ju någon röst-skådis som läckte på sin Twitter att han skulle göra röster för Fable 3.

Lionhead sa att det var för en DLC, men jag tror nog mera på Fable3 med


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Griimlock:

dungeon keeper 3? kan ju drömma

Ja, det kan man alltid :heart:

Skrivet av burkmopp:
Skrivet av dalle:

Molyneux är så otroligt överskattad.

Snubben lider fan av storhets vansinne.

Utan tvekan, men man kan inte förneka att han har en hel del riktigt stora spel i ryggsäcken och det är trots allt riktigt kul att lyssna på hur uppjagad han blir över sina spel

/ LordDaimos

Medlem
Skrivet av LordDaimos:

Utan tvekan, men man kan inte förneka att han har en hel del riktigt stora spel i ryggsäcken och det är trots allt riktigt kul att lyssna på hur uppjagad han blir över sina spel

/ LordDaimos

Sant, men bullfrog eran är sedan länge över, och mycket bättre blev det aldrig tyvärr (möjligtvis Black & White).

Mitt sista hopp vad det gäller veteraner är utan tvekan Tim Schafer med Brütal legend, och jag är redan tveksam.

Men men, det var alltid bättre förr.

Medlem

John Romero borde återvända och släppa ett Daikatana 2

Medlem
Medlem

Missade alla här?

Citat:

som ryktats heta Richter

Medlem
Skrivet av burkmopp:

Sant, men bullfrog eran är sedan länge över, och mycket bättre blev det aldrig tyvärr (möjligtvis Black & White).

Mitt sista hopp vad det gäller veteraner är utan tvekan Tim Schafer med Brütal legend, och jag är redan tveksam.

Men men, det var alltid bättre förr.

Black and White var helt okej tycker jag, sen var ju Lionhead också delvis inbladade i Fable (även om Big Blue Box var de som utvecklade spelet) så man kan ju alltid hoppas. Drömen vore ju om de kunde återuppliva lite klassiska serier så som Populous, Dungeon Keeper och Theme Hospital (som iofs inte var en serie men som var ett underbart spel).

Tim Schafers senaste alster var ju Psychonauts och det är ju ett av de bästa spelen som gjorts om du frågar mig. Brutal Legend känns lovande just med tanke på hur bra Psychonauts var men vi får väl se närmare release.

/ LordDaimos

Medlem

Jag skulle inte kunna vara mindre intresserad.

Inaktiv
Skrivet av quilling:

Jag skulle inte kunna vara mindre intresserad.

varför kommenterar du då? om du inte alls är intresserad luktar skunk^^


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av quilling:

Jag skulle inte kunna vara mindre intresserad.

varför kommenterar du då? om du inte alls är intresserad luktar skunk^^

Därför att det inte går att undvika rubrikerna när Molyneux börjat öppna munnen!

12
Skriv svar